Det lät inge vidare.. Skura spya är inget som man blir särkilt glad över!! Tycker det är taskigt av hans vänner att göra så för festen blir ju givetvis inte lika kul när man inte kommer ihåg den eller har minsta kontroll över sig själv.
MEN jag bara måste säga att så länge dom inte sätter spritdropp så kan alla säga nej till var o varannan grogg också!
Man kan inte bara skylla på vännerna när det gäller sexa/hippa, den som blir det är ju fullt kapabel till att svälja eller spotta..
Kireina skrev 2008-07-15 13:03:29 följande:
Jag förstår TS precis. Min man blev mer eller mindre i tvingad alkohol på sin svensexa. (Ansvariga frågade dessutom mig innan "hur full får han bli" Så länge han kan gå själv och inte spyr så är det lugnt, svarade jag. Vilket min man var tacksam över.) Så blev det dock inte. Jag kunde utläsa dels på smsen hur full han var redan då, och jag hörde honom i trapphuset släpa sig upp. Sedan fick han sitta och hulka på toaletten väldigt länge. Jag fick vakta på honom, torka upp efter honom och väcka honom när han titt som tätt somnade. Det var inte roligt, sen fick jag bädda i ordning i sängen och mer eller mindre släpa honom dit. För att sedan 3 på natten skura hela toaletten.Sen låg jag väl vaken i princip hela natten, vrålorolig över att han skulle spy i liggande läge och kvävas. Jag är fortfarande väldigt besviken på hans kompisar (det var 2 som tvinga och 5 som titta på och inte stoppade), när man redan är full så är det väldigt svårt att säga nej ordentligt och med pondus. Jag är iallafall tacksam över att han slapp betala. Till saken hör även att min man är en sån som aldrig (numera, gjorde när han var yngre) dricker mer än vad som är gott. Aldrig för att bli full och börjar han må illa så slutar han dricka. Vi har inga barn, hade vi haft barn hade jag gett hans vänner som tvinga i honom en lavett.