Inlägg från: Kärlek ger näring åt själen |Visa alla inlägg
  • Kärlek ger näring åt själen

Ärligt talat...Paris...?

jag har bara varit i Paris när jag var yngre med pappa och mina brödrar. jag blev totalt förälskad Vi ska också dit på smekmånad till våren när Staden börjar vakna till liv

När vi var i Paris så var vi i effeltornet, Sacre cuere (stavninge är inte den bästa) notte dame, målar torget, champelusse, i stort sett de stora turistmålen. men jag har inte glömt hur mysgt det var att gå där. Jag kan nog hålla med om att Parisarna var väldigt stroppiga men jag var iofs inte så duktig på engelska iheller men jag kunde handla det jag ville m m

Så Paris är väl värt en resa till. Var bara bered på ficktjuvar. (fast det ska man nog vara överallt) och bli inte förvånad över hemlösa hundar och människor (det blev ivarje fall jag ) .

• Kärlek ger näring åt själen

Nja det var ju inte världens renaste stad precis och trafiken var inte den roligaste ( det ska gudarna veta) men jag tyckte ändå på något vis så var det romantiskt.. och framför allt mysig stad.. jämnför man med många andra huvudstäder så vinner Paris på charmen..

Svar på tråden Ärligt talat...Paris...?