Inlägg från: Snitte- 5/7-2008 |Visa alla inlägg
  • Snitte- 5/7-2008

Karlstadbrudar!! Del 2

HEJ tjejer! nuuu hittade jag också hit

Mirri och GME76 som gifte sig i helgen HUR VAR DET??? tell us!!

Jag är tillbaks från vår oförglömliga honeymooni karribien det va helt underbart!!! men när vi kom hem hade vi fortfarande inget internet och vårt kylskåp var paj... nu har jag lånat ett internet från syrran och hoppas på att få vårt nya snart! har saktnat er här på BT

Night: cool möhippa med motorcykelåkning

• Snitte- 5/7-2008

HEJ!
    GME kul att att höra att ni hade en bra dag! jag tänkte på er!! tur att vädret vände! såg lite mörkt ut på förmiddagen där.. hehe jag hörde inget av karaeoken bort till skived så det gick nog bra! härligt att höra att ni partade loss ordentligt! Mysigt att få åka bort och bara rå om varandra nu som man och hustru

vi2alltid: kul att du blev hippad! det hade jag velat se... när du sprang runt i djävulskostym tråkigt med massagen bara..

Mamasnest: Nämen! :-0 De kan ju inte mena att ni ska fara tillbaka till Kanada???? Det får ju faktiskt DE lösa!!! Stå på dig så ordnar det sig nog ska du se!

Vi var på Haiti, Jamica, Cozumel i Mexico och Grand Cayman. Håller på att ladda upp bilder på vår weddingannouncer men det tar sin lilla tid

• Snitte- 5/7-2008

Jamica var helt okey vi tog en ridtur där och simmade med hästarna.. en ordad tur i bergen och så så det var supermysigt! Därmemot Haiti... där fick vi inte se "riktiga" Haiti för det är så oroligt... Men Royal Karribien hade köpt en ö som vi var på så där var ju allt i tipp topp och så

Vi var i Cozumel i Mexico, jättemysigt!

• Snitte- 5/7-2008

Hej!!

Mirri: vad dåligt att lokalen inte var städad när ni kom! tycker jag ni borde klaga på men skönt att det löste sig!

Lite missöden ska det ju vara även på ett bröllop... då har man ju något att prata om sen och skratta åt

GME: Åh vad fin du var i klänningen! och buketten och skorna.... - me like!

pearldrop: kul med hus!!! ni hinner med bröllop!

Vi hade äntligen kommit igång med vårt soldäck men nu har det ju vart katastrofväder ute så nu ahr det stannat av igen

• Snitte- 5/7-2008

Mirri: grattis till räkningen får man väl säga då jag var nljd över min som minskade med 2000 jag hehe men det var ju ingenting mot er skillnad! gött!

Lecia: vi hade ett band som heter Puls från arvika, de var jätteduktiga och tog 9000 för att spela.

kul att det kommer nya till tråden så den lever vidare!

kram på er aillihopa!

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer!

Boomtown: Jag har bara bra saker att säga om Linda klemner! hon är duktigt och tydligen extra duktig på rörliga och "livliga" bilder... hade henne inte själv men har mött många som är nöjda.

Jag fotade mina secretbox bilder i säffle hos en kvinna som heter Madeleine.. REKOMENDERAS!! (tror linda k tar sånna bilder med men jag ville fota hos någon man inte riskerar att stöta på på stan )

vad var det mer jag skulle skriva.... JO Zaris ateljé!! jag tycker de är suuuuper där!!! har varit där Tuuusen gånger, både för egen skull och för vänner och bekantas skull! köpte många av min mans kläder där samt beställde min vigselring av guldsmeden martin där.. tråkigt om några fått dåligt bemötande där..

• Snitte- 5/7-2008

Boomtown:
    jag betalade 1500 och då retuscherade (eller hur det nu stavas?) hon bilderna så de blev romanstiska och lite "suddiga" i kanterna...
    letade upp foldern från fotografen och där står ingen hemsida...

"manne foto ab" i säffle 0533- 145 00

och jag mailade till ronny.karlsson@mannefoto.se men skrev i rubriken att det var till Madde så svarade hon

• Snitte- 5/7-2008

Jag fick ett album med tolv bilder i. nja... hon var kort men blond... och inte smal direkt... men däremot fanns det en ung tjej till där också som var med och hjälpte till lite... vet inte vad hon hette dock...
    Jag hade bara ett ombyte men man kunde säkert få byta om fler gånger... massa olika positioner och så..

• Snitte- 5/7-2008

Fotograf eller inte är ett svårt beslut... har många vänner som inte valt att boka en proffsfotograf som fått jättefina bilder ändå...
    Det beror nog lite på vad man är ute efter.... bilder med perfekt skärpa och ljus så måste man nog ha en proffsfotograf men för att fånga känslan behlvs bara en helt vanlig människa bakom en helt vanlig digitalkamera...

Vi hade dock proffsfotograg i form av en vän till familjen men vi är väldigt nöjda med många bilder från gästerna också..

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2