Inlägg från: Pearldrop |Visa alla inlägg
  • Pearldrop

Karlstadbrudar!! Del 2

080808 Gifte sig en arbetskamrats dotter till mig i Borgvik ;)
    Jag såg även ett bröllop när jag jobbade i borgvik, typ två veckor sen?

Nån av er? ;)

Jag är inte så aktiv här längre.. mest för vi precis fått huslån, lägger all energi på huset nu, och bröllop finns lååångt bak i tankarna..

• Pearldrop

Snitte, tack :D
    vi är jätteglada :D

• Pearldrop

Mirri, det där lät helt underbart :)
    Och väldigt stoiskt gjort av Mona att fortfarande le! Bord eint ehon vara liiite stel i käkarna vid det här laget? ;)

• Pearldrop

Vi2alltid njuuuuta :D minnas, minnas, njuuta.. låter inte det rätt bra?!

Grattis förresten! Hur känns det?!

• Pearldrop

Lite off track här.. jag blev medlem på familjeliv igår.. och vilken OERHÖRD otrevlig stämning det är där jämfört med BT!! Det är påhopp och elaka småstick etc etc.. sååå tråkigt! :(

• Pearldrop

Familjeliv är om familjeliv, om man planerar att skaffa barn, är gravid, uppfostran etc

Jag är mest inne på relationer, namnförslag och mest: husdjur.
    Man blir ju rädd för en del människor där alltså... massvis med trådar om otrohet i stil med att de drömmer/vill vara otrogna, att det räddar deras äktenskap etc
    och mkt hemskt mot djur "förståsigpåare" som inte kan något alls.. :S

Night: Jo, klart det kan vara intressant, självklart, det sticker jag inte under stolen med att jag tycker! Men hur orkar de GRÄLA med varandra så mkt? rena påhopp, pajkastning?

Och det är 2/3 som är anonyma i ALLT de skriver.. :S

• Pearldrop

Btw kanske ska tillägga varför jag gick med och varför jag är kvar om jag nu ska klaga så på det ;)
    Gillar idén bakom alltihop, min väninna är medlem och förösker få barn så hon bad mig vara med och dessutom träffad ejag på en riktig stjärna där som jag pratar jättemycket hund med :)

• Pearldrop

Precis :)
    Man får väl bortse från vissa inlägg då och inte sjunka lika lågt själv ;)

• Pearldrop

*kikar in...*

saknar er här fastän jag inte har så mkt med bröllop å göra nu ;)
    det är typ allat annat istället... för vi väntar nog minst ett år eller lite till med bröllop, mest för pengarnas skull men även för att vi känner att vi behöver itne ha bråttom.

bt gör att man så gärna vill ha allt nu nu nu nu så vi ivrade iväg lite men bt är underbart ändå, sååå mkt tips! man får hålla hårt på hur man tänkt frå nbörjan om de inte ska skena iväg för mkt :) men en del tips är ju guld värda; spec fårn den här tråden! (därför jag hänger kvar än ;))

Ha de så bra!

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2