Inlägg från: ElinPierre |Visa alla inlägg
  • ElinPierre

Karlstadbrudar!! Del 2

Vi var in på Zaris atelje i början av vår planering och tyckte vi fick hemskt bemötande!!

Mirri: Har din catrare eget företag eller kör hon bara genom tunneln nu? Jag har redan min mat klar men har en vän som letar!

Tänkte berätta att jag bor i Sysslebäck, men tänkte ändå att jag passar in här eftersom Karlstad är den närmsta stora staden (ca 20 mil!!!)..

• ElinPierre

Min fotograf heter www.helenahenriksson.com
    Jag vet inte om hon gjort secret box foton förut, men jag ska be henne göra det åt mig..
    Bra pris förresten- hon ska vara med oss hela dagen från morgon till kväll och så får vi en skiva med massa bilder på (alltså, vi får använda bilderna hur vi vill) och hon tar 7500.. Tyckte i alla fall jag var bra eftersom de andra jag hittat skulle ha 25-49 000 för samma grej...

• ElinPierre

Vad tycker du är dyrt då?? Eller rättare sagt- vad skulle du kunna tänka dig att betala?

Flisa80 skrev 2008-09-30 20:04:56 följande:
    Jag har ÅNGEST över detta med fotograf!!!!! VEM ska jag välja och VARFÖR måste det vara så förtvivlans dyrt....?! Man vill ju ändå inte ha ofokuserade och oprofessionella bilder från sitt bröllop, men ändå... Vem har ni bokat?
  • ElinPierre

Är det någon som har ett bra förslag på band runt om i värmland? Vi vill gärna att det är partymusik som får igång gästerna rejält!

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2