Inlägg från: Nightingale |Visa alla inlägg
  • Nightingale

Karlstadbrudar!! Del 2

Mirri: GUUU vad roligt!! min klänning passade oxå perfekt när jag testade, men jag har så ful och djup navel, som alltid syns som ett hål när jag har tighta kläder, så jag måste ha korsetten, eller sätta en bred tejp över naveln haha.

Ja ja,det funkar väl det med. Om det blir 30 grader varmt så kanske en tejp är att föredra än en varm korsett!

• Nightingale

Men oj, dog tråden???

Eller är det bara jag och GME kvar nu???

• Nightingale

Förresten GME, du får snart byta till GMH antar jag??

Jag satt igår och tränade på min nya namnteckning. By the way, hur gör man??? Vilka "instanser" får man papper ifrån och vilka måste man själv ändra efternamnet hos??

Körkort och pass kommer väl automatiskt, medans bank och sånt fixas av en själv va? Eller är jag ute och cyklar???

• Nightingale

Nu har jag lagt in massa nya bilder i mitt galleri om nån är nyfiken.

Klänning
    Skor
    Placeringstavla
    Framsida på festprogram

• Nightingale

GME76 080802 skrev 2008-07-24 19:59:52 följande:

Du är så himla fin i klänningen, och skorna är snygga dom med .
    TACK!! Jag behöver det, är inte riktigt lika nöjd längre, men jag vet inte om det beror på att jag är allmänt negativ vad gäller alla arrangemang kring bröllopet just nu!!

Bridezillan har gått överstyr! haha!
  • Nightingale

Men men.... snart dör väl tråden på allvar, för nu är det nära tills GME och jag är fruar!!!!

• Nightingale

Oj GME: nu kan du säga:

"på LÖRDAG gifter jag mig"

Inte nästa vecka, inte nästa helg.. oj oj oj, vad nervöst.

Jag går här med en klump i magen konstant eftersom jag tror att jag glömt nått viktigt heeeela tiden!!!

Nä, dags att jobba nu sen hem och göra festprogrammet klart!!

• Nightingale

Jag är så NÖJD med dagen:

¤ Pratat med kantor, detk ändes så bra! Hon ska spela mendelsohn på piano på ett romantsikt sätt, precis som vi ville ha det!

¤ Klippt till tapet till löpare! Blir så himla fint!

¤ Festprogrammen i stort sett klara, liksom vigselprogram! Perfa!!

Ni då, hur går det?

• Nightingale

ja fy tusan, det är liksom späckat varje dag, jag fattar inte hur jag ska orka ända fram!!!

• Nightingale

Jag har ett släp som är uppknytbart! Perfekt! 1m långt ca.

Jag ville eg inte ha släp alls, men klänningen var så billig så då fick det gå!!

Svar på tråden Karlstadbrudar!! Del 2