Maldiverna - Kuredu 3
stenbruden,
nu har jag hittat hit, tack för tipset! = )
Först lite grundläggande frågor... Hur länge var ni där o vad kostade resan totalt?
Hur kom ni på att ni skulle åka just dit?
stenbruden,
nu har jag hittat hit, tack för tipset! = )
Först lite grundläggande frågor... Hur länge var ni där o vad kostade resan totalt?
Hur kom ni på att ni skulle åka just dit?
Vad har Kuredu som de andra platserna inte har? : )
Det låter bra, vi vill gärna ha det lugnt men samtidigt kunna hitta på nåt lite då och då. Finns det fler aktiviteter än att dyka/snorkla?
Hur var maten? Den tycker jag är jätteviktig när man är på semester!
Vad betyder alla de olika boende-förkortningarna?
Hur många olika restauranger hade ni att välja mellan när ni hade AI?
Vad är det för skillnad mellan Beach Villa och Water Villa?
Bride in England,
När ska ni åka?
Aha! Ja, det kanske jag borde ha fattat... : )
Ska ni oxå vara borta drygt två veckor?
Jag skulle också gärna vilja åka i november. Både för att det är den månaden man känner som störst behov att komma bort från det kalla och gråa och för att jag gärna vill åka på bröllopsresan under samma år som vi gift oss (gifter oss 9 aug).
Men vi har önskat oss pengar till resan i bröllopspresent, så därför kommer vi boka resan direkt efter bröllopet. Kanske inte är helt ultimat eftersom jag befarar att mycket kan vara slutsålt.
Ja, det får vi kolla upp. Skulle va kul att boka så snart som möjligt!
Stämmer det att det är billigare att köpa den här typen av resor i England? I nån bröllopstidning läste jag om ett par i Sverige som köpte sin resa via England till en paradisö (minns inte vilken) + några dagar i Dubai, och trots att flygresan till London tillkom vill jag minnas att de lyckades halvera totalkostnaden.
Bride in England skrev 2008-07-11 16:35:27 följande:
Perfekt, tack!
Utomlands 2008 skrev 2008-07-15 01:33:03 följande:
ops! Utomlands 2008, där skulle jag ha tackat för tipsen : )