Inlägg från: palmer |Visa alla inlägg
  • palmer

Maldiverna - Kuredu 3

Vi valde också att boka charter via Fritidsresor.
    Det kändes skönast och mest bekymmerfritt med tanke på att vi gifter oss samma dag.

Har dock inget emot andra resalternativ. Är ju lite beroende på vad man är ute efter.

Hur som helst tror jag alla vi kommer få en underbar resa, charter eller icke.

Eller vad tror ni? =)

• palmer

Till alla er som varit på Kuredu.

Vad tyckte ni var nackdelarna med ön?

• palmer

Vi har som börjat tveka lite.. är så rädd att bli besviken när man lägger så mkt pengar på "bara" 2 v.

Vi har ett helt hus att renovera och borde egentligen lägga pengarna på det. Men känner samtidigt att det är viktigt att satsa på bröllopsresan, då vi gifter oss själva och skippar festen.

Men vad tusan ska man annars göra?

Blir galen på det här och ändrar mig fram och tillbaka hela tiden..

• palmer

Känns mer och mer som att Kuredu är ön för oss.
    Samtidigt som vi vill njuta av varandra och vara för oss själva, så vill vi ändå hitta på saker, träffa andra människor och bara ha skoj.

Min största skräck är dock att det är föööör mycket folk. Hur har ni upplevt det?

Vi åker i februari. Känns långt borta just nu, men det närmar sig med stormsteg.

Jag tror förresten precis som Fru Hä att det här med charter inte behöver innebära något negativt och att det förmodligen kommer kontrolleras rätt väl av Maldiverna med tanke på deras "stränga" regler och kultur.

Svar på tråden Maldiverna - Kuredu 3