Inlägg från: carand |Visa alla inlägg
  • carand

Maldiverna - Kuredu 3

Hej

Hur mycket dollar har ni tagit med er i kontanter?
    Vi ska stanna 2 veckor.

Vilka nummer på BB har de bästa läget?

Mvh
    Carola

• carand

Hej

Visst skulle ni också åka den 10/10??
    Det är jättekort tid kvar nu.

/Carola

Emkalo skrev 2008-08-25 19:59:23 följande:
    HallåJa nu är det "bara" en och en halv månad kvar :) Galet vad tiden går! Jag undrar vilka tider maten serveras i AI? Vi kommer bo i BB. Två veckor som gift i lördags :) Wihi!
  • carand

Hej

Ni gifter er på våran förlovningsdag
    Och vi åker också till Kuredu den 10/10.
    Vad kul!

/Carola

JohannaTotte skrev 2008-09-04 20:58:14 följande:
    Va roligt o se att det är fler som åker 10/10, det gör vi också Känns helt otroligt att det bara är en månad kvar nu! Vi gifter oss 4 Oktober och åker den 10! Heeeelt fantastiskt ska det bli!
  • carand

Hej fur Hä.

Vad brukar du ha för solfaktor i Sverige?

Vi åker på fredag :)
    Mvh
    Carola

fru Hä skrev 2008-10-03 10:04:41 följande:

Hej!JA! Solkräm hemma! Dyrare o sämre på plats. Förslag: på apoteket säljer de ett märke som heter VICHY. De har superbra solkräm för ansiktet. Jag brukar köpa spf 50 och 30 + en flaska 30 från Nivea (den blå) för oss 2 i två veckor och vi använder upp nästan allt. De som sett våra bilder vet att både jag o min man har duktigt med pigment. Solen därnere är löjligt stark och med ordentlig spf kan man vara ute m mer och få finare bränna. Smörj in på morgonen innan ni går ut o börjar svettas. Då hinner det dra in o man behöver inte hålla på o smörja så m under dagen. Man bränner sig även om det är molnigt. Värre än t.ex. Thailand. Gud vad avis jag är! Ha en alldeles underbar resa!!!!!!!!!!fru Hä
  • carand

Jag brukar inte heller behöva använda solskydd i sverige.
    Måste nog köpa mer än spf 15 nu när vi åker.

Vi längtar så vi håller på att dö...

• carand

Grattis !!!

JohannaTotte skrev 2008-10-06 11:07:20 följande:
    Nu är jag gift! Vi hade världens mest fantastiska dag. Kan inte sluta le.... Det sjuka är ju att nu kommer det andra bästa. MALDIVERNA!!Vi åker om 4 dagar. Helt sjukt och underbart och fantastiskt:)
  • carand

Tack fru Hä
    Nu är det inte många timmar kvar

fru Hä skrev 2008-10-09 15:43:35 följande:

Hej!Köp sån där billig på panet eller taxfree. resevarianten. brukar kosta runt 80 kr. Annars tror jag att det finns att låna i receptionen.Vill passa på att önska alla 10/10 en riktigt trevlig resa och hoppas att ni berättar vad ni tyckte efteråt!mvhfru Hä
Svar på tråden Maldiverna - Kuredu 3