Inlägg från: Sansisen |Visa alla inlägg
  • Sansisen

Maldiverna - Kuredu 3

hej hej!

Åker till Kuredu den 7 november, längtar som en tok dit.
    Ska bo i en O-villa, undrar vilka nummer som har bästa läget?
    Vad får man aboslut INTE missa när man åker dit?

MVH Sansisen

• Sansisen

Tack så mycket för tipsen!! Du är GULD värd :)

Längtar så jag blir tokig snart!!
    fru Hä skrev 2008-08-26 17:09:55 följande:

Lyckostar!I min mening? Nr 268. Eller nummer mellan 301-310. 268 är nära pool o mat! Vi hade 273.Ni får ABSOLUT inte missa en heldagstur på havet med BRITT eller MUNA (namn på båter) värt varenda öre. Vi åkte 2 vändor! Vidare: snorkling/dykning. Gå till Prodivers, de är supergulliga o kan tipsa. Jätterolig grej att göra tillsammans. Titta på sunset på sandbank med en flaska bubbel!MAGI!Ha det sååååååååå fantastiskt och passa på när ni är där!!! Jag känner mig alltid lite overklig när jag är på Maldiverna. fru Hä
  • Sansisen

Åker dit den 7:e nov, kan knappt bärga mig!! Vi har inte vaccinerat oss, tanken har inte slagit mig, eftersom det är så många som säger hur säkert och bra det är på maldiverna. Men det kanske man borde?!

Är det någon som vet hur frukosten är? Vad serveras och vilka tider?
    FInns det något som finns serverat som kan ta under hela dagarna, typ frukt och sånt?

• Sansisen

Japp, vi åker den 7:e november! När åker ni??

MrsPuff skrev 2008-09-24 10:52:22 följande:
    Åhh nu är det bara 38 dagar kvar till vi åker och 48 dagar kvar till vi gifter oss på Kuredu!!! Ska bli så härligt...Är det nån annan här som har önskat speciella nummer? Nån som vet om man brukar få det?Tänkte jag skulle maila och kolla om man kan få BV 208-210 som Fru Hä rekomenderade. Vi tar vår son på 1 1/2 med oss så då är det ju ganska viktigt att stranden utanför är bra. Kuredu känns rätt för oss och jag måste ge ett speciellt tack till fru Hä för alla mail med tips, de har verkligen varit guld värda :) Nån annan som åker i början på November??
  • Sansisen

då får jag hålla utkik efter bröllop då :) Grattis och lycka till!!

MrsPuff skrev 2008-09-27 10:50:41 följande:
    Vi åker den 1 nov och åker hem den 16 nov. Vi kommer att gifta oss där den 11 nov.
Svar på tråden Maldiverna - Kuredu 3