Hej! Här har det också avverkats en del på "att göra-listan": Buss från kyrka till festlokal är nu bokad och vi har dessutom fått en superfin röd volvo PV som ska köra oss under dagen för det otroliga priset 1000 kr! Mkt nöjd. Har också inhandlat underkläder, vilket visade sig vara ett värre projekt än själva klänningen. jag vill inte ha korsett eller liknande men tänkte att en body som håller in vore perfekt. Vita sådana verkar dock vara svåra att hitta åtminstone om man som jag vill ha vadderade kupor som bättrar på naturen lite:=) Men sedan var jag på Bodhi på St eriksgatan och där hade de en sorts gördel som är som ett par jättehöga trosor - går upp till bysten och sitter som gjuten. Jätteskön. Dessutom kunde jag ju då välja fritt bland olika BH:ar och dessutom införskaffa ett par lite mer romantiska trosor att slinka i innan vi drar till vår bröllopssvit:=) Ikväll har jag provat hela stassen och känner mig så nöjd! Ska till sömmerskan på tisdag för några smärre justeringar. Just det ja - köpte ett par snygga bröllopsskor på rean också och hämtade ut paraplyerna som jag beställt - så nu är det bara brudväska kvar. Vet någon var man kan hitta en snygg inte alltför dyr sådan som är kritvit?