Oj oj oj. Det är så jädra snart nu. Måste bara skriva av mig lite raskt...
ALLA retar mig på jobbet för att jag är med här = (
Nån annan som blir mobbad? De är rädda att jag ska bli personlighetsförändrad och en girligirl, haha. Ingen risk.
Nog om det - de kommer också hamna här - i sinom tid.
Alltså om man är hyfsad säker på att det verkligen blir ett JA i kyrkan, man fortfarande känner att man hittadt Den Rätte eftersom man skrattar 75 gånger om dagen ihop och någon gång i veckan kastar små möbler av ilska men sedan reder ut saker på ett utmärkt sätt. När musiken är klar, plus att man har skitduktigt folk som ska spela på festen.
Man har beställt apmycket mat och tårta som jag gärna skulle äta 7 bitar av nu. Plus en massa vin och öl och avec. Kul mingelaktiviteter och lite skjuts i bålet. Samt nattamat, vickning och en lokal som ligger helt underbart vackert och där man kan parta natten lång. Och vänner som man VET kommer festa. Är inte allt rätt lugnt då?
Om man skulle göra fula placeringskort eller glömma servettringarna hemma - det måste ju spela så sjukt liten roll egentligen!! När man tänker på hur kul det ska bli!!! Och hur kär jag är, och att vänner från alla möjliga ställen dyker upp! Om håret ramlar ner eller om det ösregnar - det kommer ju ändå bli så sjukt ROLIGT!!!! Och helt underbart att få vara i ett litet kapell med en skog av höstfärger utanför. Oj oj oj - jag längtar verkligen. Nu ska jag provbaka desserten! HURRA vad det är spännande och underbart just nu. Hoppas ni alla känner likadant!