Oktober
www.svenskakyrkan.se/trollhattan/psalmer/visgelpsalm.htm
www.svenskakyrkanboras.com/www/live/dokumentmallar/Standard.aspx
www.svenskakyrkan.se/marsta/vigsel/psalmer.htm
Wiii, idag kom bekräftelsen från kyrkan med prästens namn osv. Pirr i magen vill jag lova!
Vet inte om jag ska bli arg eller storgråta! I lördags gick vår förstabil sönder, bensinpumpen pajjade och bara pumpen kostar ca 2000 kr. M2b och en kompis ska fixa det, men väntar på att få tag på en bensinpump.
Är hemma med barnen som har ögoninflammation idag och nyss ringde m2b på väg från jobbet, då har någon försökt stjäla andrabilen. Så han får inte ens in nyckeln i tändningslåset.
Så nu sitter vi här 2 mil från jobbet (bor utanför Borlänge), i behov av två bilar och ingen som går att köra. Försöker till råga på allt spara alla överflödiga pengar till bröllopet, så händer sånt här!
Mrs Fr skrev 2008-08-26 13:19:49 följande:
Ska iväg och prova en sån någon dag då. Vill ner till målvikten först bara. Låter ju onekligen som ett bra alternativ iaf.
Mrs Fr skrev 2008-08-28 10:28:28 följande:
Igår hämtade vi ut ringen! Hann testa den tio gånger igår innan vi gömde undan den.
I planeringsväg har vi kvar att köpa underkläder till mig, kläder till m2b (har kommit på att vi ändå ska köpa en ny kostym till honom), byxor till barnen, komma på vad jag ska ha för frisyr, fixa klart festprogram, träffa prästen, musik till festen, tror det var allt. Sedan ska ju maten lagas osv. när det närmar sig.
Hur långt innan tog ni kontakt med prästen, eller prästen med er?
Kärlek ger näring åt själen skrev 2008-08-30 10:13:27 följande: