• stinakina

nåt lurt på G

Min dotter är uppklädd till tänderna, hon säger att hon ska på kalas klockan 18.00

Jag ville börja med maten, men fick inte, hon vill promt äta klockan fem!!!

Börjar ana oråd.....möhippa på G????

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-13 12:01
    >Jajamänsan...JAG BLEV HIPPAD!!!

• Svar på tråden nåt lurt på G
  • stinakina

Kan tillägga att ingen vill göra nåt, jag vill hitta på nåt, plötsligt är M2B sååååå seg, måste duscha först....
    jag vill ju typ gå ut och gå eller nåt...vi bor ju på landet bland en massa bönder, vem kollar/luktar på honom menar jag?? *fniss*

• stinakina

plötsligt dök min moster upp....hm min blivande gick ut på gården med sonen när jag påtalade att jag vill göra nåt.....fan va stressad jag blev nu.....

• stinakina

Japp!!
    Jag blev hippad!!
    Mina vänner brakade in på gården tutandes med bilarna, de kom med pastasallad, jordgubbar och champagne!
    Vi satt på en stor filt på vår gräsmatta och åt, jättetrevligt.
    Sen frågade en av mina väninnor vad det värsta som kunde hända skulle vara för mig!
    Jag svarade, eftersom klockan är efter två så är det ju stängt på stan, så då är det inget jag är rädd för (jag ville helt enkelt inte springa runt på stan och typ sälja pussar för en femma)
    Ok,jag fick klä av mig, fick en ögonbindel på och sen klädde de på mig, jag kände på engång att det var min ena väninnas gamla brudklänning, en sån stor bakelsesak, med puffärmar och stooor rosett bak i rumpan!
    På huvudet en krona (luciakrona) i den fem morötter med kondomer på...sen en lång slöja (en gardin antar jag)
    Jag fick sätta mig i bilen, de åkte runt runt ett bra tag, jag försökte "känna" vart vi skulle men de snurrade runt runt i en rondell lite väl många ggr...
    Tillslut stannade vi, DÅ insåg jag....vårt köpcentra är ju öppet för i helsicke!
    Mycket riktigt, vi stannade där, jag fick en skylt på magen där det stod, "sponsra min möhippa, köp en bok"
    Och en kasse full med harlekin romaner att sälja..
    Det var ju bara att bita i det sura äpplet, jag störtade runt och sålde böcker (folk var verkligen sura, dock inte alla) jag fick i hop 131 kronor (sålde hela kassen för en tjuga på slutet)
    Efter det for vi hem till en av mina väninnor, där var det dukat och grillen sattes igång, vi käkade fläskfile och en massa annat gott, efter det fick jag en leopardmönstrad BH och ett par megastora trosor från landstinget att sätta på mig, de hade då värmt upp kanniblagrytan (dvs badtunnan)
    Jag hoppade i och fick en kall öl i handen,flera av tjejerna hoppade också i.
    Sen börjde dom tissla och tassla och jag hörde nåt i stil med "han är på väg"
    Och där kom då en kille inspringade på gården, han var utklädd och hade en stereo i handen, han sjöng en sång och fick mig att kliva ur tunnan (gissa hur byxorna såg ut efter att de blivit blöta? ha ha )och ta en svängom med honom, det filmades frenetiskt kan jag säga, alltså bada inte i vita ladstingettrosor hörrni!!!
    Jag hoppade i igen, han sjöng en till låt och började strippa, han typ klev ur overallen, stod där i kalsonger och brynja, och hepp, så hoppade han i badet med oss....sen for han iväg igen!
    Det var så himla roligt!
    Efter det hade en annan tjej dykt upp, (känd för sina musikquiss) och mycket riktigt, vi hade sen quiss, satt på altanen och drack en massa gott, gjorde quissen (som för övrigt mitt lag vann)
    Kläder hade min dotter tagit med, riktigt fina faktiskt, sen for vi ner på stan och tog en pubrunda (jag fick ha kronan och slöjan på, men det gjorde inget, tack vare detta kom jag in gratis på det sista stället vi var på...

kom hem halvtre och var så himla supernöjd med min dag....

Fy sjutton vilka goa vänner jag har!!!

• stinakina

Ha ha, ja det var EN av dom bästa alla gånger!!
    satt och gick igenom kvällen med mig själv nu, kom att en tjej kom fram till mig på det sista stället vi var på.
    Jag stod vid dörren och letade efter cigaretter i min väska (en av mina vänner var på väg efter mig, för vi skulle gå ut tillsammans)tjejen sa" jag såg dig på "muskan" förut, då gick du ensam, nu står du också ensam, har du inga vänner med dig?"
    Då kom min väninna, så jag sa -jorå, här kommer en av dom.
    (hon måste ha sett mig springa ensam över gatan på det förra stället då jag skulle köpa dessa cigaretter)
    Vi skrattade hysteriskt åt detta, hur skulle det se ut om jag ensam tryckt på mig en luciakrona med morötter klädda i kondomer och lång slöja, och sen knallade ner på krogen? ha ha...nä diskretare än så vill man kanske vara om man går ut ensam!!

aikidoaasa skrev 2008-07-13 12:02:26 följande:
    Låter som om det var en av de bästa dagarna i ditt liv. :D (fast DEN BÄSTA kommer ju senare ;))
Svar på tråden nåt lurt på G