• tapjac

skor med hög men stadig klack??

är det någon mer än jag som inte vågar chansa på en helkväll i spetsiga skor med höga smala klackar? någon som har tips om var jag kan hitta vita skor med ca 10 cm rak och ganska bred klack? dessutom har jag insett att mina fötter inte funkar i spetsiga skor :( gifter mig om TVÅ veckor...

• Svar på tråden skor med hög men stadig klack??
  • SussEk

Jag köpte ett par sandaletter med ca 7 cm klack på (tro't eller ej) Ecco-butiken här i stan. De kostade nu 400 (ord. pris 750-800).
    Har ett par störtsköna BjörnBorg sen tidigare (svarta) och ville ha ett par likvärdiga nu. Ett par som är sköna, stadiga och som jag kan gå långt och länge i.

• jojo matte

hej.. hur har det gått med skosökandet? jag har köpt två par på din sko.. ett par stängda å ett par öppna.. båda med stadig klack ca 8 cm klack. dom har rea just nu så har du tur kanske du hittar ett par i rätt strl som du gillar för ett riktigt bra pris. :)

köpte dom stängda skorna för ord. pris 349:- och dom öppna skorna på rea för 199:-

känner mej riktigt nöjd.. tror att det kan vara skönt för tårna att byta en stund in på kvällen.

• tapjac

har spanat in sandaletterna på ecco, satt sååå skönt! men det var inte poppis hemma att köpa ett tredje par, för så mycket!?!? fast 400+1300+100 skulle väl inte va så farligt tycker jag...

och idag hittade jag ett par häftiga vita höga sandaletter (med döskalle i silver över tårna på din sko...99 kr på rean :)
    dom skullejag kunna tänka mig att varva dessa spetsiga skor med under kvällen... men då var just min stl slut :(

hur mycket otur får man ha?

• jojo matte

nej vad tråkigt att dom var slut.. det var typiskt. hoppas du hittar nåt!!

• Angelikasen

Jag har hittat jättefina skor på brandos.se men jag vet inte om dom har med så hög klack. Skorna jag valde har 6cm klack och kostar 499:- inkl fri frakt och fria returer.

Svar på tråden skor med hög men stadig klack??