Inlägg från: Sommarbrud 08 |Visa alla inlägg
  • Sommarbrud 08

Äntligen fru!

Lördag den 12 juli var vår stora dag! Den var helt magisk och bättre än jag någonsin kunde drömma om. När vi gick in i kyrkan möttes vi av en så varm känsla. Så fylld av kärlek och värme. Jag är så lycklig och om ni vill titta så har jag lagt in lite bilder i galleriet. Till er brudar som har allt detta underbara framför er säger jag bara lyckans brudar. Det bästa tips jag kan ge er är att NJUTA. Det gjorde jag och gör fortfarande, just nu mår jag bara så fantastiskt bra!!! Lycka till alla blivande brudpar!

• Svar på tråden Äntligen fru!
  • Sommarbrud 08
    lönnsjö skrev 2008-07-13 23:31:27 följande:
    Grattis och lycka till! Man längtar mer och mer efter sin egen "dag" ju fler vackra brudpar man ser här på BT.
    Ja det är verkligen en helt underbar upplevelse. Att få gifta sig med den man älskar. Kan det bli bättre? Njut av varje dag fram till bröllopet. Tiden kommer aldrig tillbaka! Stort lycka till på er stora dag!
  • Sommarbrud 08

Bride in England skrev 2008-07-14 12:38:54 följande:

Grattis! vad jattefina ni var! Sag pa en bild att ni hade sapbubblor som konfetti, vi ska ocksa ha det men jag borjar bli lite orolig for om det ger flackar pa klanningen?? Hur gick det for dig? Vi har kopt speciella bubblor i en brollopsbutik som inte borde farga av sig men ar inte helt overtygad...
    Vi beställde från bröllopsbubblor och det var bubblor som ej skulle ge fläckar på kläderna. Det funkade finfint. Blev inga fläckar!! Lycka till på stora dagen!!

Tack alla det känns så underbart allting!!
Svar på tråden Äntligen fru!