• when i said i do

Bra present till honom??

Hejsan!
    Jag och min festman håller på att planera vårat bröllop men nu har jag ett problem som jag gärna skulle få lite hjälp med!
    Min festman är underbart mycket med i planeringen och njuter som om han vore knäpp (haha.. skämt, måste ha lite humor ;) )
    Nu skulle jag vilja komma på någon trevlig present till honom som "morgongåva" eller liknade. Jag skulle alltså vilja ha något trevligt och bra till honom vid bröllopet. Gärna något som är lite extra och kanske bra minne på samma gång. Halsband har han redan ett som han alltid har, klocka lika så (kanske en till klocka med graverin? )Nej, jag vet inte och det är det som är problemet. Hjälp mej? snälla söta rara människor.. ;)

• Svar på tråden Bra present till honom??
  • Bride in England

pushar, vill ocksa ha forslag

• Nalle Puh 40

Jag funderar på en filmkamera men vet inte...

• when i said i do

tydligen är alla män svåra när ingen har förslag.. :P
    Då borde ju vi verkligen skapa en lista så det finns i framtiden för alla desperata brudar.. hihi

• Bride in England

when i said i do skrev 2008-07-14 18:04:36 följande:

tydligen är alla män svåra när ingen har förslag.. :PDå borde ju vi verkligen skapa en lista så det finns i framtiden för alla desperata brudar.. hihi
    Ja bra ide

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box

Nagra ideer men jag vill ha fler :p
  • when i said i do

Ska försöka fortsätta listan.. hm.. *tänker*

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    En armband (graverat kanske)

JOBBIGT! Varför ska dom vara så svåra :P

• Bride in England

ja killar har det ju latt - smycken gar alltid hem...suck. Armband var en bra ide - men kan tanka mig att m2b maste vanja sig vid att ha en ring pa sig forst o kanske tycker det blir lite mycket smycken pa samma gang. Gillade annars den iden.

• Bride in England

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    Biljetter till nagon musikal eller pjas som kanske star for nagot personligt
    Middag for tva pa nagot mysigt stalle for att fira brollopet pa tu man hand

kanske nat sant?

• feministbrud

Jag kan tyvärr inte skriva vad jag har köpt till min blivande man, för han brukar googla på feministbrud och läsa mina inlägg Men jag kan säga som så att du kan fundera på något som du vet att han vill ha, som han kasnke nämnt någon gång eller tittat lite extra på i någon affär.

• when i said i do

ja bra ide att lyssna lite på vad han vill ha men en saab bok eller verktyg kanske inte är så bra haha
    men iof ett presentkort till en affär som har sånt kanske inte vore fel.. grevera in nått på en hammare kanske.. haha

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    Biljetter till nagon musikal eller pjas som kanske star for nagot personligt
    Middag for tva pa nagot mysigt stalle for att fira brollopet pa tu man hand
    Graverat verktyg tex hammare (hehe)

Svar på tråden Bra present till honom??