Inlägg från: when i said i do |Visa alla inlägg
  • when i said i do

Bra present till honom??

Hejsan!
    Jag och min festman håller på att planera vårat bröllop men nu har jag ett problem som jag gärna skulle få lite hjälp med!
    Min festman är underbart mycket med i planeringen och njuter som om han vore knäpp (haha.. skämt, måste ha lite humor ;) )
    Nu skulle jag vilja komma på någon trevlig present till honom som "morgongåva" eller liknade. Jag skulle alltså vilja ha något trevligt och bra till honom vid bröllopet. Gärna något som är lite extra och kanske bra minne på samma gång. Halsband har han redan ett som han alltid har, klocka lika så (kanske en till klocka med graverin? )Nej, jag vet inte och det är det som är problemet. Hjälp mej? snälla söta rara människor.. ;)

• Svar på tråden Bra present till honom??
  • when i said i do

tydligen är alla män svåra när ingen har förslag.. :P
    Då borde ju vi verkligen skapa en lista så det finns i framtiden för alla desperata brudar.. hihi

• when i said i do

Ska försöka fortsätta listan.. hm.. *tänker*

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    En armband (graverat kanske)

JOBBIGT! Varför ska dom vara så svåra :P

• when i said i do

ja bra ide att lyssna lite på vad han vill ha men en saab bok eller verktyg kanske inte är så bra haha
    men iof ett presentkort till en affär som har sånt kanske inte vore fel.. grevera in nått på en hammare kanske.. haha

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    Biljetter till nagon musikal eller pjas som kanske star for nagot personligt
    Middag for tva pa nagot mysigt stalle for att fira brollopet pa tu man hand
    Graverat verktyg tex hammare (hehe)

• when i said i do

nej! inte är det det heller! min fästman skulle ÄLSKA det men jag tror jag är för feg.. hehe kanske ett par kalsonger med en halvnaken bild på sej själv! JA! det behöver ingen annan se heller.. :P

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    Verktyg med sexigt foto av dig pa (fran fotobutik)
    Kalsonger med sexigt foto av dig själv (från fotobutik)

• when i said i do

ja den idén va bra! När är det dax för dig att ha det klart? dvs när är det dax för bröllopet?

• when i said i do

oj! då måste du vara nervös? vad tycker du är det som ska bli mest nervöst?
    För oss är det dax 27.6 2009.. Vi bor i finland i huvudstadsregionen och vill ha en väldigt populär kyrka så vi måste söka över ett år i förväg!! JOBBIGT! men ska inte klaga.. då vet man datum i tid.

• when i said i do

Vart ska bröllops resan gå då?

Vi skulle inte ha ett stort bröllop men.. ja, vi började skriva ner alla vi ville bjuda och då blev det ca 150 pers och vi konstaterade att det blir lika mycket människor som det får plats i lokalen vi hittar. Lokalen vi nu har får plats 100-125 pers så vi drog ner listan till 105 tror jag det var men alla kommer ändå inte och så finns det då nya bekantskaper som man kanske vill ha så jag skulle säga ca 100 gäster (jobbigt.. men kul!)

Själva då?

Tycker du att din fästman är mycket med på planeringen? Är så chockad när min verkligen vill vara med i allt när man har hört att man ungefär måste tvinga dom att prova kläderna..

• when i said i do

Ja vi ville båda till USA men vem har råd efter bröllopet :P
    Vi älskar båda Paris (varit där redan 2 gånger) så det är en vecka där som gäller tror jag. Varför åker ni inte direkt efter bröllopet?

du får gärna maila mej istället. Du verkar gullig och trevlig (och bra stöd när du får vara nervös före mej :P) så fortsätter gärna med kontakten. min email moratatusa@hotmail.com

• when i said i do

om inte så finna redan bra ideer! haha.. tur att ja inte blev nobbad offentligt.. kom precis på riskerna.. inte bra.. haha

• when i said i do

Min är också snickare! Så det är extra bra ide för oss..
    jag tror att du kan gå till en vanlig guldsmed. om dom inte gör det så vet dom iaf vart dom gör det. Lycka till!

• when i said i do

bra idé. den ska på listan. tyvärr så dricker inte min fm så för mej var det inte bra. Däremot fyller hans pappa snart 60 så DET ska jag använda den till! Tack!

Manchettknappar
    Klocka
    Något för smekmånaden
    Secret Box
    En sexig strippning ;)
    Verktyg med sexigt foto av dig pa (fran fotobutik)
    Kalsonger med sexigt foto av dig själv (från fotobutik)
    Kalender med sexiga foton av dig sjalv (fran fotobutik eller hemgjort)
    Plunta (gravering kan inte vara fel)

Svar på tråden Bra present till honom??