• Suniz

Billigaste weekenden - var??

Nu har vi fått tänkta om... igen!!! Nu blir det en härlig weekend någonstanns istället. Huset har kostat mer än vad vi tänkt, och därför tänkte vi ta en restresa istället. Men M2B har fått nytt jobb, och kan inte vara borta så länge. Weekend är alternativet alltså. Men det ska vara billigt och ändå bra. Var som helst fungerar. Kom med tips!!! Vi bor i Skåne, men vill helst inte vara i Malmö, Helsingborg eller lund. Tacksam för alla tips vi kan få!!

• Svar på tråden Billigaste weekenden - var??
  • SnuttisSessan

Jag bor ju inte i skåne längre men nu när vi firar fem år tillsammans har vi hyrt stuga en helg nära dala-älven och ska på fyrhjulingssafari, testa på att smida i järn, femkamp och till en djurpark allt för 6100 kr har vi räknat. Så mitt tips till er är: Hyr en stuga och gör många roliga minnesvärda aktiviteter ni kan skryta om länge efteråt :)

• grabbarna

du eller nån nära är inte medlem i coop där får man nämligen 2 nätter på hotell för 1400:- för 2 personer på sin lilla premiecheck

• karmag

Jag hade åkt till köpenhamn! Där finns det boende och aktiviteter för alla plånböcker!

• Marsaphir Marlean

Finlandsbåten är billigt värre.

• Suniz

Jooo, det hade jag glömt att jag sett. Men jag har nog råkat kasta den lille checken... grr

grabbarna skrev 2008-07-15 15:49:54 följande:
    du eller nån nära är inte medlem i coop där får man nämligen 2 nätter på hotell för 1400:- för 2 personer på sin lilla premiecheck
  • Tjinglan

Vi ska åka på "lillsemester" till Rügen (tyskland). Man tar båten Trelleborg-sassnizt och sen får man en underbar helg med kritvita milslånga stränder, strandpromenader, lite sydeuropakänsla! kolla på
    www.stenaline.se/farja/batresa-boende/sok-boende&geography_id=&lodging_type_id=&interest_id=

• lottis77

Det går att hitta billiga flygbiljetter med Fly Nordic till Paris, sen kan du googla på hotell och jämföra priser. Behöver inte alls bli så dyrt!

Svar på tråden Billigaste weekenden - var??