Kalorimängd och ketos?
malintrollet:
här är tråd 11 för oss som håller på med Cambridge:
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.html
malintrollet:
här är tråd 11 för oss som håller på med Cambridge:
www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.html
Ursäkta, men det där är faktiskt inte sant. Jag har aldrig mått så bra som när jag var i GI-rivstartsfasen. Jag har ett jobb som kräver att jag är skärpt på dagarna, så jag märker när jag har bra och dåliga dagar.
När jag befann mig i ketos mådde jag utmärkt. Det påverkade mig positivt. Jag orkade mer och var piggare.
Emmas syster skrev 2008-07-24 22:04:00 följande:
Jag gick på en LCHF-diet (under 30 g kohydrater/dag) i sex veckor. Naturligtvis får du tror att det var min hjärna som lurade mig. Det tror vdock arken jag eller min omgivning.
Emmas syster skrev 2008-07-24 23:52:47 följande:
Jag har faktiskt ingen aning om varför du är så ivrig att dumförklara oss som prövat på längre perioder av ketos och mått utmärkt under den tiden (för det är fler än jag).
Jag vet hur jag mådde. Det är ingen inbillning, oavsett vad du tror.
Emmas syster skrev 2008-07-24 23:57:00 följande:
Naturligtvis finns det personer som kan må dåligt av lågkolhydratkost, och då rekommenderar jag att man testar någon annan variant av kosthållning. Kände du dig inte i skick att köra bil så var det ju bra att du inte gjorde det.
Men människor är olika. Jag reagerar på det du skriver eftersom du i svepande formuleringar antyder att alla skulle reagera likadant på LCHF. Så är det inte.
Emmas syster skrev 2008-07-25 00:02:32 följande: