• Qirona

Hur matchar ni klocka och ring?

Till min stora förvåning så frågade min m2b igår om det var något jag önskade i morgongåva. Nu sitter jag här och funderar och undrar om jag inte skulle föreslå en klocka (kanske inte så fantasifullt, men, men).

Jag kommer att ha ringar i gult guld (med stenar) och skulle nu vilja ha lite åsikter om design på en klocka. Hur matchar ni era klockor och ringar? Vad tror ni om tvåfärgat dvs stål/guld eller kan det bli för mycket?

• Svar på tråden Hur matchar ni klocka och ring?
  • Tooticki

Jag bär min klocka på höger arm men har tänkt på det ändå. Har en Donna Karan-klocka som är väldigt snygg men den är i svart och silver och alla mina andra smycken är guld och diamanter. Planerar att önska mig/köpa en guldklocka framöver, Gucci hade en snygg för ett par år sedan vet jag men nu har jag inte kollat på ett tag.

• Qirona

Tänkte du på en klocka helt i guld då? Min m2b har en Breitling och jag vet att han tidigare har kikat på motsvarande dammodell till mig mest för skojs skull (de är ju ganska dyra tycker jag). Han är väldigt intresserad av klockor och älskar sin, men själv har jag noll koll och tycker mest att klockan kanske bör passa ens övriga smycken .

• Qirona

Åh den var jättefin verkligen. Snyggt med den svarta urtavlan.

• Tooticki

Ja, jag har svart urtavla nu och tycker att det är väldigt snyggt, framförallt till den lilla svarta när man går på fest

Svar på tråden Hur matchar ni klocka och ring?