Inlägg från: Fotbollsfrun |Visa alla inlägg
  • Fotbollsfrun

Juni 2009 brudar

19 juni är det dags för vår del.

* Vi har bokat ställe där vi ska ha vigsel och fest
    * Min frisör är bokad
    * vi har pratat med församlingen om vilken präst vi vill ha
    * Vi har kontaktat fotograf
    * Vi hittade band - som var uppbokade grrrr... Letar annat
    * Jag har hittat klänning men jag ska inte beställa någon förrän efter nyår (det kan ju komma annat :) )
    * Inbjudan är påbörjad - en hemsida

Det mesta är funderingar, planering med färger osv kommer nog senare, man hinner ändra sig så många gånger innan det är dags. Känner för en rund kompakt bukett i mörkrosa eller rött (mycket traditionellt)
    Det ska bli kul sen när planeringen drar igång på allvar :P

• Fotbollsfrun

Jag tycker att det här med att boka bandet är det svåraste, lyssnar man på demos på nätet kan det låta helt ok men lyssnar man sen på ett liveframträdande så är det "Hej-kom-och-hjälp-mig"... Skräckscenriot är ett "halvtaskigt" dansband med trummaskin som dessutom blir lite haldragna och sjunger falskt -det är det jag drömmer mardrömmar om :D
    Jag är ganska kräsen och vi har sagt att bandet är det viktigaste på festen, många band blir ju dessutom uppbokade väldigt tidigt, så om någon har tips på BRA band i södra Skåne så tas dem tacksamt emot i min gästbok

• Fotbollsfrun

Bra humlanis... om vad man kan spara på. Vi ska "spara" genom att handla alkoholen i Tyskland, bor typ nästan i Trelleborg så det är bara ett "stenkast". Dessutom har jag fått köpa servetter, dukar och glas till personalpris genom jobbet men vad kan man mer spara på? Tips! Tips! Tips :)

Svar på tråden Juni 2009 brudar