Inlägg från: humlanis |Visa alla inlägg
  • humlanis

Juni 2009 brudar

Vi gifter oss den 13 juni, och har än så länge hunnit boka kyrkan och nääästan festlokal. Har kollat på klänningar, men det skulle juh inte vara helt fel om alla sambokilon hann försvinna innan bröllopet så man kan börja jobba på giftaskilona istället. :P

Skönt att fler börjat planera! Alla mina vänner skrattar och säger att det är juh så långt kvar, det är ingen brådska! Ska bli kul sen när de börjar planera sina! :)

Vad har ni för budgetar? Är det någon som har bra förslag på vad man kan spara in på??

• humlanis

Åh vad roligt det är att se hur mycket alla andra fixar!! Det blir som lite inspiration till en själv att sätta fart!

Fotbollsfrun: Jaa du sprit i Tyskland lär det juh bli! Båe min och min m2b har familjer som verkligen inte spottar i glaset! (det gör juh inte vi två heller iofs... ;) )

Sitter och funderar på inbjudningskorten, vill att de ska vara fina men är inte känd för att ha speciellt mycket tålamod, så det får inte vara för avancerade om jag ska göra dem själv. Är de nån som har bra tips, idéer eller kanske bilder på hur man kan göra snygga kort själv??

• humlanis

Och by the awy, vad konstigt att det är så många kyrkor som inte låter en boka, när jag bokade vår i maj så knep jag sista dagen i juni, helt galet, verkar som att det går en giftasvåg i landet! Man kan juh dock tycka att det borde vara uppskattat att folk bokade i tid, eller??

• humlanis

fredag den 13:e: haha du är juh great, heeelt en brud i min smak, less is more! Fick lite prestationsångest när jag var inne och titta på kreationerna vissa har lyckats med här på BT, såååå fina! Men jag tror också på sidenband och vika dubbelt,, det är juh bröllopet som är det roliga, inbjudan är det väl ingen som sparar iaf, elle?

• humlanis

haha, jag tror inte att nååååååååågon någonstans har missat att jag ska gifta mig, min m2b är dock inte lika ivrig att berätta som jag men det är ok, jag berättar för hans vänner oxå Har nu bokat kyrka och festlokal, känns såååå skönt. :) Juh mer saker man kan bocka av nu desto bättre!

• humlanis

fredag den 13e skrev 2008-08-29 10:43:18 följande:

Vi skickar dem i januari med osa sista april. Ska bli så spännande!!
    Redan i januari?? *stressad* Hmmm jaaa det kanske är dags att börja fundera på hur de ska se ut då.. :P Ååååh jag behöver inspiration, nån som vet nån kul pappershandel i stockholm??
Svar på tråden Juni 2009 brudar