Oh detta med att anhöriga blandar sig lägger sig i o har kommentarer.... VARFÖR kan man inte bara låta brudparet få göra som de vill? De e ju trots allt brudparets stora dag. Kna bli tokig ibland.
Läste här om jätte bröllopen ni som lägger flera hundra tusen, hur många gäster bjuder ni?
Vårt kommer bli dyrare än vi budgeterat eftersom det nu blir på restaurang i stälelt för lokal, men de står mins föräldarar för o jag e lyckligare än någonsin som får min dröm lokal till bröllopsfesten Nu återstår att åka dit o reka läget lite mer, har bara varit där på middag 2-3 ggr så jag minns ju inte detaljer, som kan vara nog så viktiga när man ska planera den perfekta bröllopsfesten De på restaurangens a tt vi behövde inte bestämma mat förän 3 veckor innan:-O hjälp kände jag, de vill jag ha fixat färdigt långt innan dess o alla detaljer som skall till..... hur bordet ska dukas, hur borden ska placeras, hur vi ska meddela vem som sitter var, var vi ska kunan ha vårt bildspel, var ska presentbordet stå, var ska barnebordet vara, aj ni vet de e ju mycke o planera innan