Inlägg från: sandybee |Visa alla inlägg
  • sandybee

Bröllopsnatten (Sthlm)

Någon som har tips på vart man kan spendera bröllopsnatten i Stockholm? Funderar på First Hotel Reisen's "Love Nest"-erbjudande men tycker att 4000 kr för 11 timmar blir lite väl dyrt.

• Svar på tråden Bröllopsnatten (Sthlm)
  • sandybee

Fanns det någon speciell svit där? Får man fråga vad ni fick betala?

Pumpkin skrev 2008-07-15 18:02:41 följande:
    Vi bodde på Hotell Diplomat och det var helt UNDERBART! Tog det dock natten efter för att kunna njuta ordentligt
  • sandybee

Går det att övernatta där om man inte har festen där? När vi pratade med dem om att hålla festen där sa de att vi var tvungna att boka x antal hotell rum också .... med tanke på att 95% av våra gäster är bosatta i Sthlm kändes det mindre lockande.

sommar 09 skrev 2008-07-15 17:59:11 följande:

Bröllopssviterna på Ulfsunda slott är fantastiska men jag hittar inga priser..www.ulfsundaslott.se/rum.asp
  • sandybee

Asch då vad tråkigt!

Spenderade en födelsedagsnatt i en av sviterna på Royal SAS Viking vid Centralstation, med egen jacuzzi och bastu med utsikt över Stockholm och en helt enorm takterass. Det var riktigt maffigt! Men vill minnas att det då (5 år sen) kostade 4.995 kr och det är lite över vår budget. Det hade varit en annan sak om man hade kommit dit på kvällen istället för 03.00!

brud080419 skrev 2008-07-15 18:32:33 följande:
    vi bodde på crystal plaza, och jag kan inte säga att det är nåt jag rekommenderar. Inget specifikt fel, men det kändes rätt alldagligt på nåt sätt, man vill ju att det ska kännas lite lyxigt!
Svar på tråden Bröllopsnatten (Sthlm)