Inlägg från: brud080419 |Visa alla inlägg
  • brud080419

Bröllopsnatten (Sthlm)

vi bodde på crystal plaza, och jag kan inte säga att det är nåt jag rekommenderar. Inget specifikt fel, men det kändes rätt alldagligt på nåt sätt, man vill ju att det ska kännas lite lyxigt!

• brud080419

Låter ju verkligen inte fel!

Jag hade själv en sån här tråd och fick då tips om freys hotell (och hellsten som du ju redan fått tips om). Har vänner som bodde på Diplomat och var mkt nöjda. Stallmästargården funderade vi lite på också. Det är ju en svår avvägning, för som du säger, man vill inte spendera en förmögenhet på nåt där man bara är nga timmar, samtidigt som det ska vara lite mysigt och romantiskt som avslutning på den stora dagen!

sandybee skrev 2008-07-15 18:55:11 följande:
    Asch då vad tråkigt!Spenderade en födelsedagsnatt i en av sviterna på Royal SAS Viking vid Centralstation, med egen jacuzzi och bastu med utsikt över Stockholm och en helt enorm takterass. Det var riktigt maffigt! Men vill minnas att det då (5 år sen) kostade 4.995 kr och det är lite över vår budget. Det hade varit en annan sak om man hade kommit dit på kvällen istället för 03.00!
  • brud080419

Kanada..: är det inte de som har att det ingår en övernattning på första bröllopsdagen också? Lite trevlig grej tycker jag!

• brud080419

Hmm, jag tänker att det är som humlanhubbe säger att man kan ta med sig nån lyxig choklad eller nåt till det mousserande vinet (som du får av dem, undrar förresten om det inte var champagne tom!), musik lät ju som en utmärkt idé också.
    Sen upplever man ju allt olika också, det var som sagt inget fel på stället så, men lite känsla av att det kanske började bli dags att fräscha upp en aning. Kanske finns det tom olika rum?
    Kanske ta med lite ljus om man vill ligga o bubbla med levande ljus o fin musik?

Pienaar skrev 2008-07-17 07:30:40 följande:
    brud080419Ang. Crystal Plaza, kan man ta med nåt själv så det liksom blir mysigare? Vi kommer nämligen vara hela kvällen där.. (Ska endast ha ett fam.bröllop med en massa barn så det blir ingen sen kväll).Vi tänkte ta med champagne och..mer vet jag inte!Tips??
Svar på tråden Bröllopsnatten (Sthlm)