Inlägg från: FrkNordberg |Visa alla inlägg
  • FrkNordberg

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

SweetSun skrev 2008-07-16 11:10:54 följande:
    som fotograf vill jag tipsa om Kent Isaksson! Jättebra priser och fina bilder! Väldigt trevlig också!
    Vad tar han för priser?
    Hittar inte så mycket på hans hemsida. Men de bilder jag får fram ser väldigt fina och trevliga ut :)
  • FrkNordberg
    ACochP skrev 2008-07-18 20:19:42 följande:
    Kan verkligen rekommendera Nordstans Guld, där köpte vi våra ringar. Och servicen är fantasisk!!! Bra priser har de också. Vi har köpt alla våra ringar... Min m2b ska ha 2 ringar, en i rött guld och en vitguld, jag har likadant. Blev väldigt snyggt.
    Jag håller med. De är verkligen proffsiga och måna om kunderna. Vi ska köpa min vigselring där. Har nog bestämt mig för en Schalin Mountain K2, med fattning i vitguld och omgjord skena så att den blir likadan som min förlovningsring.
    Min m2b ska inte ha någon ny ring. Han är inte så förtjust i smycken så han tyckte det räckte med en. :)
  • FrkNordberg

Jag kan nog ingen av dagarna eftersom jag bor i en annan stad men ni får gärna berätta hur ni hade det :)
    Bestäm ni en dag så får jag se om det går.

• FrkNordberg
    Danielaa skrev 2008-07-19 21:17:29 följande:
    Så, för mig blir den rak/formad upp till utan axelband! Slänger in länkar till dom två senaste ja funderar på om ni e nyfikna! www.maggiesottero.com/dress.aspxwww.maggiesottero.com/dress.aspxTycker inte att bilden på den första, "Estella" gör sig riktigt bra, den e mycke finare i verkligheten, iaf enligt mig! Vilken de än blir så ska den va i ivory...
    Verkligen jättefina klänningar båda två men jag tycker ändå att den 1:a var finast enligt min smak.
    Jag tycker det är snyggt när det är lite osymmetriskt. :)

Och ang. maränger så har de vuxit i mina ögon också. Men min blir ingen sådan iaf. Har betällt en från Ginnis, vanlig slät i taft med lite spets utmed ena sidan.

Hur har ni andra tänkt om slöja, tiara, diadem etc?
    Jag ville från början ha bara tiara men nu lutar det åt slöja också.
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2