Minns att när jag var där med mitt kompisgäng på thörnströms så hade alla laddat ordentligt och inte ätit något under dagen vilketmedförde att killarna gick hungriga därifrån. Ingen som vågade säga till om att dem fortfarande var hungriga, så vi nallade clementinerna som dem hade som dekoration.. Men då var vi unga och oerfarna
Nu har jag satt förbud för mig själv att titta på fina klänningar på nätet. Finns så mycket fint, men jag måste prova prova. Förstår inte hur jag bara skall kunna välja en. Lycka till med provandet idag baver! Och vi får se till att artist får provat en massa v-ringade klänningar på onsdag så att du inte en "bra överdel" som du kan ha som mall för klänningen.
Bröllops-planerandet har tagit små Tyra-steg framåt. T har frågat sin marskalk (el snarare jag då T inte kunde säga vad han ev skulle kunna bistå med), men han fick inte reda på datumet då det säkert skulle spridas väldigt snabbt. Så nu är det avbockat. T har även meddelat sina föräldrar om datumet. Jag provade min införskaffade skärmaskin och testade att gör placeringskort (i fel färg, men nu vet jag vad man kan roa sig med i höst), skissat på vigselprogrammet och (nog) bestämt vilken text variant vi skall ha på den första sången under vigseln.