Med dominera så menade jag att det är dem som kommer att synas och inte min sambos vänner förutom oss men vi är ju nästintill i fokus hela tiden...
På ett positivt sätt då många av dem skall få olika uppdrag att hjälpa till med under dagen då jag vet att dem gärna är delaktiga (vissa erbjöd sig att sjunga o då har dem inte bra sångröster, tackade ja om dem sjöng gullefjun, då jag tror att dem skulle låta bättre än en ballad ) och ställer upp om man frågar. Två av mina vänner är toastmastrar, jag kommer troligtvis ha sex tärnor, bruddnäbben är min ögonsten, någon av mina vänner skall få läsa en dikt under vigseln (ev skall en av hans vänner få läsa något, men vi kunde bara komma på en som skull våga göra det så vi får se hur det blir med det i annars så frågar vi en vän till mig...), några tror jag skall få agera värdar vid vigseln genom att ta emot folk, dela ut vigselprogram o ha hand om bubblet, skall ev kolla med en kompis som är en superduktig kock alt ta mammas chef till att laga mat. Osv. Kommer främst fråga mina vänner om hjälp.
Min helg består av att städa, titta på när det renoveras, fast idag har jag hjälpt till med nedmontering utav ett gammalt element så att jag kan säga att jag har gjort något (drog blanda annat ut fem skruvar )
Vad tråkigt med begravning. Aldrig kul.
Annars får ni ta en utflykt till sweetsun´o mitt vigselställe. Riktigt mysigt, glöm inte picnic-korgen o filten i så fall!