• Linn74

Göteborgsbrudar 2009 - Del 2

Grattis!! Men vadå, har du bytt ut något mål eller har du bara druckit det utöver den vanliga maten??!
    Behöver gå ner 5-10 kg själv...

baver skrev 2008-10-07 11:02:01 följande:
    hej alla, nu måste jag berätta ngt roligt! jag har testat att shake'a modifast ett tag nu..jag skäms lite för det är verkligen inte min grej...mat är det bästa jag vet. men iaf jag har sippat på en sån varje gång jsag suttit och matat lillgrabben. vet inte riktigt vad jag vägde när jag började..mellan 80-82kg och nu 9 dagar in 75(!!)kg. snart är jag av med alla gravkilon! gött gött. det har verkligen gått smidigt. så nu ska jag nog testa lite gamla kläder igen hehe
  • Linn74

Ah, jag tycker vaniljen är godast. ;) Har också kört Modifast med vanlig frukost och resten pulvermåltider. Men jag gick inte ner... Min kropp kämpar hela tiden emot...

baver skrev 2008-10-07 14:01:04 följande:
    linn- modifast är en måltidsersättningsdryck, så det är det enda jag "ätit" 4 ggr om dan. chokladen är bäst, smakar precis som pucko.
  • Linn74

Jaha, skönt att man inte är ensam då... Jag åt en mager frukost (½ dl bran musli och 1 dl yoghurt) och resten Modifast, ändå hände inget alls på 2 veckor... Man borde ju märka skillnad rätt snabbt annars, med den magra dieten...

Nåja. Att gå upp är ju tyvärr inga problem...

SweetSun skrev 2008-10-07 15:00:40 följande:
    jag testade sån naturdiet förut.. 6 v med bara sånt. 6 hg. tack och aldrig mer.
  • Linn74

Någon mer som ska till Varberg nästa söndag???

• Linn74

Ehm... Läste någonstans att det var nästa helg i Varberg, har till och med bokat in det i kalendern... Men nu hittar jag inte sidan.. Jag måste ha drömt det...

• Linn74

Jaa du... Jag var ju helt säker på att jag läst det på nätet någonstans, men jag kan ju inte hitta sidan igen... Jag undersöker saken i veckan och återkommer... Men ni kanske får utgå ifrån att det är något jag råkat fantisera ihop

Danielaa skrev 2008-10-12 19:32:42 följande:
    Linn: Bröllopsmässa? Vill oxå dit såklart isf!!
  • Linn74

Har halkat efter rejält pga. lite olika familjära omständighter som plötslig resa och begravning...

Jag hittar ingen info om bröllopsmässa i Varberg, börjar misstänka att jag felinformerat mig själv (och dessvärre er med)
    I morgon ska jag HÄMTA MIN KLÄNNING!!!

Artist: Guuuud vad spännande, var bara tvungen att googla fram vem det är som ska gifta sig. För mig helt okända namn, men gästerna är ju desto mer kända... Sååå coolt! Lycka till!!!

skruttgumma: Ser ut som en riktig drömklänning!! Vad är det för en?

baver: Just det ja.. Ring ska man också ha... Den lilla detaljen hade jag visst förträngt... Har du bild, eller kan du beskriva den??

Vendel och Angelica: Trött på jobbet?? Say no more... Här är en till... ;) Har varit på samma företag i 8 år nu, törs knappt nämna det för någon för man blir ju idiotförklarad när man är på samma ställe i mer än 3 år...

skille: Usch vad läskigt! Undrar hur mkt koppar man får med sig på en cykel..??! Skönt att ni har hunden.

Tx2: Vad blev det för underkläder?? Jag väntar ett tag till med det, för man vet ju inte vad som kan hända med figuren inom 7 månader (inte så mycket antagligen, men jag skulle gärna minska en stl i omkrets)...

Elisabeth81: Lokaler i gbg-området hittar du bl.a om du googlar på bygdegårdar. Du kan även kolla på golfklubbar, vet att t.ex Albatross hyr ut för bröllopsfester. Sedan finns ju Villa Odinslund, Belparc i Slottsskogen, Stora Holms säteri, Nääs slott, Tofta herrgård... vet dock inte hur det är med egen mat och sånt på alla ställena. Stora Holms är ju iaf bara lokal så där får man själv stå för mat och dryck. Det blir oftast billigare att fixa allt själv, men å andra sidan blir det också jobbigare. Hur mkt man tjänar beror nog på hur stort bröllop man vill ha. Är man inte så många är det kanske prismässigt sett inte så stor skillnad. Kolla i huvudinlägget så får du ännu fler uppslag.

Ha en bra vecka!

• Linn74

Hehe... Ja jag kanske också borde inse fakta...
    Underkläder från VS är najs!!

Tx2 skrev 2008-10-14 02:37:06 följande:
    Linn74: hade varit trevligt om jag minskade lite i storlek, men jag vet att det inte kommer ske.
  • Linn74

Vi ska vara på Aspenäs herrgård i Lerum. Ska även vigas där (utomhus förhoppningsvis) Vi köper hela paketet med mat och så. Min klänning har jag köpt på Remanns vid Järntorget - ska hämta den idag. Det är en Maggie Sottero Rosemary Leigh - bild finns i mitt galleri

Elisabeth81 skrev 2008-10-13 22:54:01 följande:
    Linn 74 - Tack så mycket för alla tips :)!Var ska ni vara nånstans, kyrka o lokal? Var har du köpt din klänning? Vad kostar den?MVHCarina
  • Linn74

Jag vet vilken ring det är, den är skiiiitsnygg!!

Roligt att du gillade min klänning!

baver skrev 2008-10-14 13:59:40 följande:
    linn- din klänning är verkligen sjukt snygg! det blir min ring också haha. jag är så glad så glad. det blir en form av alliansring, ganska klassisk. det är 5 stenar på 0,11c st. mellan varje sten är ett "streck" av guld, ringen är i rödguld. den blir 4mm bred. i love love it! okej, nu ska jag verkligen sluta prata om den. nästa steg blir alla papper och klänningentx2-avundsjuk på dig och ditt vs-shoppande. skulle också vilja ha brudtrosor =)ha det gott alla!
  • Linn74

Klänningen är i box!!! Sååå nöjd!

Tx2 och Danielaa: Tackar tackar!

Nu finns strax RIKTIGA bilder i mitt album. Jag är såååå överlycklig (även om jag hade den manliga sömmerskan krypandes under kjolarna när jag provade igår)

• Linn74

Vilken Peter är det ni pratar om??

• Linn74

Det är ju "våran" fotograf Jag älskar hans bilder!!!

• Linn74

Jag har dessvärre redan bokat upp mig för en annan fotograf till min SB, men jag känner igen det där med figuren.
    När jag var och hämtade min klänning igår, så fick jag följande kommentar: "Nu får du inte gå upp i vikt, för då kommer du inte i klänningen. Ner är OK men inte upp". Snacka om att vara ärlig så det svider

skille skrev 2008-10-15 15:45:36 följande:
    Peter er genial, skal til han på mandag og ta bilder av babyen min. Til de som ikke vet, har jeg tenkt å ta SB med Peter og er man fler på samme dag blir det nok noe billigre, ca 1000. Så er det noen som vil väre med så skrik ut ( det bilr ikke för etter jul men senest slutten av april.) Figruen må formes....
  • Linn74

Välkommen hit och grattis! Var ska ni gifta er??

hummle skrev 2008-10-15 16:12:47 följande:
    hello gött folk jag ska oxå gifta mej under 2009, närmare bestämt den 7/3 och undrar om jag får haka på er tråd?!eftersom ni skrivit MASSOR hinner jag inte läsa i kapp mej (lata lilla jag)
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 2