Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
Tx2: Tackar för en jättetrevlig fika!
Tx2: Tackar för en jättetrevlig fika!
Tx2: Haha, de va bara kul å få tjöta massa bröllop me nån som tycker de e lika kul som jag själv!
Kul att kompisen ville va me som värdinna! *Funderar vidare på vilka vi ska fråga*
Sweetsun: Kul att hon ville hjälpa till me blommorna då! Jag å mammsen ska grejja me blommorna tillsammans! Mamma e duktig me blommor å sånt å jag vill va me för att de e kul!
Men de här me toastmaster ja...Ingen aning om vem vi ska fråga! Känner mig faktist liiite stressad för de.. känns som jag vill börja förbereda personen i fråga på de ganska snart lixom...!
Tx2: Ooh, snyggt me svarta rosblad! Var hitta du dom? Fanns de i rosa/vitt oxå? Så fint å bara strö över borden tycker jag...
Tx2: Ååh, dom där vita me rosa på toppen lät ju såå fint! Känns som de skulle passa utmärkt till de vi tänkt oss!
Idag fick jag t o m sambon å va me å kolla lite på lite av dekorationerna som jag tänkt mig dom.. Kika på lite pärlor å såna smågrejjer...! *Håller tummarna att engagemanget fortsätter såhär!*
Tx2: Ingen fara, jag lägger ut en tråd å frågar om de!
Jättekul me sånt engagemang just nu, hoppas som sagt att de håller i sig...!
Ge din m2b en spark i baken från oss här, dax å börja jobba!
carpet 09: Kul, välkommen hit!
Skille: Vi ska ha fotograf hela dagen!
Tx2: Hoppas de löser sig me lokalen nu då! *Nyfiken*
Bringsoniou: LÅter urmysigt me vigsel på alla de platserna, aldrig vart på de så har inga "erfarenheter" å dela me mig av men de låter ju toppenfint...!
Igår va vi hemma hos ett par kompisar å kikade lite me våra inbjudningar... Min lika scrap-galna vännina hade flera bra idéer till korten å vi provade oss fram lite! Kul! Så imorrn ska vi ut å komplettera lite me de som kan behövas mera...!
Aaah, glömde säga! Jag som trodde att jag ahde bestämt mig för MIN klänning... Ni kanske kommer ihåg...? Nu har jag hittat en till, liknande, som jag e helt kär i oxå! Jag trodde verkligen under helgen här att jag ahde bestämt mig! Men nu har jag som sagt hittat en till....! Slänger in en bild om de går...! sååå, kommentera gärna!
Nähä, de gick inte... Dom ligger i mitt galleri nu! Om nån har lust å säga va ni tycker?
Angelica + Tx2: Tack för kommentarer! Gillar båda två riktigt mycke.. men som ni säger, man kan ju faktist kombinera dom oxå!
*Kikar Angelicas galleri efter klänningar*
Hoppas jag hinner på torsdag, börjar ju jobba då oxå...! :-s *smånervöst*
Tx2: Grattis till lokalen!!
Angelica. ooh, supertjusiga klänningar! Den på bild 2 föll jag för direkt, så underbart tjusigt släp på den...! Men alla va superfina faktist!
Fotograf: Vi betalar som nån sa 7500 för Peter (antar att de e samma Peter! ) då e han me mig/oss hela dan.. Vill inte heller lägga på nån kompis å gå me kameran hela dan... Vill ha MASSOR me bilder å mycke spontana ögonblicksbilder å de tror jag absolut att han kan få med en hel del av när han e me oss hela tiden!
Idag va vi i stan å shoppade lite till för inbjudningarna.. Typ hälften av de jag skulle ha fanns inte... Ingen som har tips på var man hittar embossingpulver i nån fin grön färg? (Kollat inex å Panduro ida å deras va inga fina nyanser på...!)
Puss å kram!