god morgon flickor!!
Bringsoniou surt alltså, så dålig stil ..... Hoppas att ni hittar ngt annat som ni bara älskar!!
Skille, klart att ni kan ha champange och rosa!! Skirt och romantiskt!
Det vanliga är ju att man tar upp färgtemat efter brudens bukett, sen gör man ju så klart Helt och hållet som man vill!! Men är man osäker på vad man vill ha så är det ju en bra grej att ta färgerna ifrån!
Vi kommer ju ha mörkrött, grågrönt och sen då pärlemo/cream/champange efter buketten och typ det vita i klänning etc... ska ju ha mörkröda rosor och hjärtan på tråd i buketten och då gjorde vi det enkelt!
M2b han var inne på blått o vitt... fint tyckte han vi bor ju på västkusten och kan ha havs tema... jag tror att jag fick 14 gråa hår på en gång (asg) Fick ur honom det fort hehehe
Usch vad elak jag är...
Härligt att ni tyckte om filmen igår! jag vill gärna se den för att se om den är som musikalen... sen så är jag ju lite små kär i Colin Firth sen jag såg honom i Pride & Prejudice serien 95 (oj vad gammal jag blev plötsligt)
Vad gäller vad som är fixat o så så har vi ju de stora grundläggande sakerna klara!
Frissan är "min frisör" gått hos henne sen 96! Hon heter Anette och jobbar på Mazi på Storgatan, helt underbar, hn gör inget man inte vill och säger oxå ärligt om ngt verkligen inte passar!! De som har gått till henne och klippt sig går ingen annan stans sen så till henne ska jag! Sen vad gäller smink så kommer jag fixa det själv, vill se ut som "mig" och inte riskera att ngn annan sminkar "fel"
Påklädning får jag hjälp av min tärna och ev en tjej till, vet inte om det blir hemma el på salongen, beror lite på tiden och fotografering etc
Typsnitt o så laddar jag hem massor från olika font sidor! Bara viktigt att kolla att ÅÄÖ finns med annars blir det jobbigt att sitta o göra prickar i efterhand
Skille jag fick error när jag skulle kolla på er sida... ngt med musiken gjorde att det kronglande
Idag har jag en ledig dag! Har dock ont i halsen, men det verkar inte bli så mkt mer med det! Har en del kort beställningar att pyssla med så jag får väl ta o ta tag i det!
Längtar till helgen då det är stora stämpel och scrap mässan jippiiiiii
krams på er