Göteborgsbrudar 2009 - Del 2
hm.. snart kommer våran 1årsförlovning upp.. har ni nåt förslag på vad man skulle kunna hitta på..?
hm.. snart kommer våran 1årsförlovning upp.. har ni nåt förslag på vad man skulle kunna hitta på..?
artist; haha jasså är det kämpigt just nu?
tack tx2 för tipset, har funderat på att boka hotell och överraska min sambo efter jobbet, hämta upp honom å så åker vi vidare till nåt mysställe =P vad tror ni om det?
baver; tack för tipset! Vet inte än om det blir göteborg eller nån annan närliggande stad.. men alltid kul med tips, för jag kan ju inget alls om göteborg egentligen
Nu är den nya klänningen beställd! la in en bild i galleriet =P Får hoppas jag blir nöjd nu då, haha.
tackar tackar, ja jag hoppas den blir bra.. ville ju ha halterneck så nu hoppas jag att jag blir nöd å känner mig mindre fet ut i denna
hehe tx2; det vet jag inte men konstigt att man börjar bli stressad eg. för det är ju ång tid kvar!
jag röstar på fredagen! tror det skulle kännas bäst.. Bara så att MD2009 känner att hon hinner..
oj tx2, vart har du hittat denm..? de är inte kommunala då eller..?
ok, ja man ska väl ta tag i det där och åtminstone ringe lite och checka läget.. HAr du kollat med Ale, vad säger de?
haha oki!