Hur "friserar" ni er där nere? ;-)
Ja.. Som rubriken lyder... Avskyr stubb och klieri och mottar gärna tips på något barmhärtigt avlivningssätt för den vildvuxna busken.... Laser, rakning, "skum"? Vad använder ni?
Ja.. Som rubriken lyder... Avskyr stubb och klieri och mottar gärna tips på något barmhärtigt avlivningssätt för den vildvuxna busken.... Laser, rakning, "skum"? Vad använder ni?
Vad är skillnaden mellan brasiliansk vaxning och "vanlig" vaxning?
Vad kostar det? Har inte brytt mig på ett bra tag men nu häromdagen så rakade jag och är helt prickig och det KLIAR.. Låter ju lockande med mjuka strån men allt vill jag nog inte ha bort.. Typ 2-3 cm in från varje sida bara.. Hmm...
Är ganska sugen på att prova nu när det inte var dyrare än så.. Hmm.. Smärta lär man sig leva med Men rakade mig i förrgår.. Om tre veckor bör det väl ha vuxit ut iaf 5 mm så jag kan prova eller? Växer ju som ogräs Eller?
Är man väldigt öm efteråt? Hur nära bröllopet är det vettigt att ta det om man inte vill ha ont på bröllopet
Tooticki. När tror du det är lämpligt att jag gör det?
Men jag vill nog inte göra hela den brasilianska.. Räcker med bikinivarianten
Men gör det ont några dagar efteråt?
Det blir inga röda fläckar och så då? inte ens första gången? :P
så.. har bokat tid nu men det var tydligen inte brasiliansk vaxning hon hade... Men men.. nu är jag jättenervös :P Men vad är det för skillnad på "vanlig" vaxning och brasiliansk när det gäller "hållbarhet"?
Nja... Vanlig bikinilinjesvaxning sa hon... Vet inte :P