• Daemia

Hur "friserar" ni er där nere? ;-)

Jag lämnade bästa vaxaren på Nya Zealand och har nu visat "fisken" för en ansenlig mängd hudterapeuter i Göteborg och inte hittat någon jag varit nöjd med.
    Det värsta jag vet är när de tar fram stripvax i typ roll-on flaska som stått på värmning i 3 dagar...o dessutom kommit i kontakt med jag vet inte hur mycket av andra kvinnor och mäns hud. Oiiiiii!

Din vasagatan-dam är hon en "träspatel+varmvax"?

Tooticki skrev 2008-07-16 16:45:00 följande:
    På salong, har världens bästa vaxare, skulle inte byta henne mot något
  • Daemia

Jag veeeeeeeeet!

Inte nog med att det gör skitont, det är ohygieniskt och äckligt dessutom. Helt klart en dödssynd! Jag jobbade extra på salong under studietiden och vet vad jag vill ha och vad jag inte vill ha i närheten av mitt underliv.

Min nakna rumpa lämnade britsen i rekordfart då senaste vaxbesöket på ny salong helt urartade då glad vaxdonna kom med det i högsta hugg. Hon var helt oförstående. Brrrrrrr.

Jag slår ditt vaxställe en signal i eftermiddag.

Tooticki skrev 2008-08-05 11:10:58 följande:
    Man ska absolut inte använda pinjevax i underlivet. Endast speciellt avpassat brasilianskt vax, med träspatel. Har frågat min vaxare om det och hon tycker att det är en dödssynd att använda pinjevax i underlivet, man skadar huden och det blir ojämnt och fult. Prova henne, du kommer inte bli besviken!
Svar på tråden Hur "friserar" ni er där nere? ;-)