Inlägg från: FruGrahn |Visa alla inlägg
  • FruGrahn

Då var man fru...

Nu har jag äntligen blivit Fru Grahn på riktigt!
    Vi hade en strålande bröllopsdag med solsken och värme, humor och lycka! Det blev bara så bra, bättre än jag kunde drömma om!

Nu funderar vi på att åka på sol smekmånad. Men tiden räcker inte till. Vi har ingen barnvakt så barnen måste med. Jag kan inte åka förrens efter sommaren och då har ju skolan börjat igen och det blir svårt med ledighet för barnen. Phu... blir nog ingen bröllopsresa, snyft!
    Och ingen bröllops natt fick vi heller. När vi kom till hotekket vid 3 på morgonen fans det inga nycklar att hämta, när vi 2 timmar senare fick tag på ägarinnan så fick vi fel nycklar och hamnade i ett sunkit rum utan champange och jordgubbar och inte heller fanns det där någon ramlösa eller dylikt.
    Vi sov 3 timmar efter att ha gråtit ett antal besvikna tårar, sen när vi vaknade fanns där ej någon frukost så vi drog till festlokalen och hjälpe till att städa! Ja vad säger man vilken bröllopsnatt, vi som bara längtade dit för att få hålla om varandra och älska som ett nygift par!!!

Ville bara informera :)

• Svar på tråden Då var man fru...
  • FruGrahn

Tack för peppningen tjejer! Men vi pratade om det att just en sådan sak är väl kanske inget man ens skrattar åt om 10 år?! Men vi får hoppas på en bröllopsresa och att vi kan ta igen den då. Hon som äger stället var ej där morgonen efter heller så vi betalade inte. Vi ska kontakta henne nästa måndag vill ha kompensation för detta!

Kram på er alla!

Svar på tråden Då var man fru...