Inlägg från: HenkeG |Visa alla inlägg
  • HenkeG

080830

Hej brudar!
    Vi gifter oss också den 30/8. Det börjar närma sig. Börjar bli lite nervös.

Jag måste fråga om er präst har hört av sig till er? Vår har ännu inte ringt, jag börjar bli lite nervös.
    Sen så har vi inte bestämt tårta än. Är det någon som har något bra förslag?

/Linda

• HenkeG

vi har fått papper från kyrka och på det står det att prästen ska höra av sig. Jag har mailat dem, men ingen har svarat. Så jag får nog ta och ringa dem nästa vecka. Kanske har han haft semseter.

När ni träffade präsen, vad gjorde ni mer än gick igenom vilka psalmer ni ville ha?

• HenkeG

Nu har jag ringt prästen och vi har bokat en tid för ett möte. Känns jätte bra=) En sak mindre att göra ;)

• HenkeG

Jag hade min möhippa igår!

Jag trodde inte jag skulle få någon, men där blev jag lurad, hehe. Vi hade jätte roligt.

Jag fick ha på mig jätte pinsamma kläder, fast det va lite roligt när folk tittade och sa något=)
    Först tog de mig till en studio där jag fick spela in en låt och där fick jag byta till ännu mer pinsammare kläder. En jätte jätte kort klänning. Jag får lägga upp bilder sen när jag får dem;) Så i studion fick jag sjunga in "Det vackraste av cecilia vennersten" (det var min blivande man som hade valt låten) och efter det fick jag låsas vara en fotomodell.
    Efter det tog vi några drinkar och åt en jätte god middag. Efter middagen gick vi till en bar och hade trevligt.

Idag är det dax för svensexan. Är inte hundra på vad de ska hitta på..

Svar på tråden 080830