Inlägg från: anniepannie00 |Visa alla inlägg
  • anniepannie00

080830

hej hej vet inte om jag hoppat in i denna tråden innan eller ej men jag gifter ju mig också den 30/8
    jag har så mycket grejjer kvar och fixa så jag spyr på allt snart...
    Plussade även i fredags så nu är de dubbelt upp att tänka på känns de som.. även om jag är väääldigt lycklig..

• anniepannie00

jag ska inte sola något eftersom jag bara blir röd och sen lika blek igen.. har däremot beställt 2 ommgångar med spray tan...
    har gjort de flera gånger inann och är super nöjd med det resultatet.. man ser så pigg ut helt plötsligt.. hihi

• anniepannie00

Jag blev också hippad i lördags!
    började dagen med en champagne frukost och jösses vad nervös jag var för alla såg så fruktansvärt luriga ut!
    Efter ett tag säger de att det är dags för nästa aktivitet och att vi måste börja gå, så du ska få lite kläder som du ska gå i..
    jahopp, min bästa väns mammas bruna klänning med volanger från 90-talet, rosa gummi tövlar, en turkos sjal och någon tomtemorsmössa med flätor på,... Detta gick jag igenom hela jönköpings city med och visade upp mig..!
    Sen var det dags för mig att köpa smink för tjejerna tyckte inte att de hade lyckats bra med de som de åstakommit.
    Så jag fick gå in på både åhlens och kicks och be dom sminka mig lite bättre...

Nästa aktivitet så skulle vi ta en buss till axamo..Och jösses vad rädd jag blev för höjder är min absoluta skräck! Trodde de ordnat så vi skulle hoppa fallskärm eller nåt.. Men ist så svängde vi in på atlantis spa... PUST!
    Där var det ångbastu med nån aromterapi och sedan massage för mig medans tjejerna bubblade i bubbelpoolen. Sen simmade vi några längder i den andra poolen och sen var de lite snacks..
    Vid 16 åkte vi hem igen för att äta grekisk mat som min m2b och hans bästa vän ordnat åt oss! så fruktansvärt gott!
    Sen blev det singstar fram till 00.00 och sen gick de flesta hem.

Det "tråkiga" var ju att jag inte kunde dricka eftersom jag precis fått reda på att jag är med barn, men min bästa vän hade med sig alkoholfri öl till mig hela kvällen, så jag drog en rövare om att jag var såååå trött och mådde illa så jag fick stanna hemma medans de andra gick ut...

Men guuud så roligt det var..

• anniepannie00

Jag har fotat en secretbox hos en tjej i växjö.. Jätte nöjd faktiskt.. skulle gjort en till hos en tjej här i jkpg och då utomhus, men jag mådde så dåligt av min graviditet förra veckan så jag fick tyvärr ställa in de.. annars hade de vart jätte kul för jag har ju bildbevis på hur min kropp såg ut innan knodden med..

Flooora skrev 2008-08-17 19:18:47 följande:
    Vad har ni köpt för morgongåva till era blivande män?
Svar på tråden 080830