080830
Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!
Är det fler som gifter sig 080830? Nu börjar det närma sig!
Vad spännande och se vilka som blir hippade, lova att berätta allt sen på sön!
Vad snälla ni är som kommer med låtförslag!
Vi ska dock även ha "För kärlekens skull" i kyrkan
Jag får väl fundera lite till..
Kan inte tänka på så mycket annat än att det ev blir hippa imorgon! Är misstänksam mot precis alla
Har nu varit och fixat presentpapper och band till våra små gästgåvor. De ska ligga på bordet vid varje plats och mamma har erbjudit sig att slå in dem. Skönt!
Ska fundera lite över hur vi ska bryta/vika servetterna, för då kanske jag kan lägga det också på mamma..... Tur att hon vill ha lite att pyssla med. I vanliga fall skulle jag gärna gjort det själv, men det känns som om det är så mycket att hinna med själv.
Hej!
Gifter mig också 080830. Tror jag har koll på det mesta, jobbar dock fram till 27:e eller 28:e, sen åker vi upp till Småland där vi gifter oss. Blev hippad förra helgen, hade en helt fantastisk dag som jag kan leva på länge...
Ni måste berätta om era hippor på söndag hihihi
Har ni musik under middagen, det blir stökigt va?
Lite körverk eller klassikst eller jazz, bossanova eller visor kanske....
Vi ska inte ha musik under middagen. Vi hoppas på en del tal Och så har vi några sånger i festprogrammet.
Min blivande är på svensexa idag och kommer hem i morgon em... och jag tror jag blir hippad i morgon för nästa helg är det både 40-årskalas och kräftskiva... men hur har de tänkt göra mina barn? blir så nervös och dottern som ska på kalas ... uj vad man kan stressa ;D
Jag tror fortfarande på nästa helg...fre el lör 23/8.
Vet att flera av mina vänner är lediga nästa fredag..hmm så jag antar ngt lurt nästa helg då.
Ohhh blir tokig...
Jag kommer inte att kunna sova inatt.. kommer att stiga upp kl 7 för att vara färdigduschad om något skulle hända
sanneb, tror du inte att de har tänkt på barnen? Typ mormor/farmor eller någon kompis? Om vi blir tagna samtidigt så förutsätter jag att vännerna löst det med både dottern och hunden.