080830
hejsan nu är man åter hemma efter min morbrors begravning suck !!
hejsan nu är man åter hemma efter min morbrors begravning suck !!
nej har precis vaknat och sonen 7 år är redan sur och arg som ett bi jag blir GALLENNNNN!!!!
Hejsan jag är så nervös och vimmsig idag vi ska till kyrkan i dag och träffa prästen och jag vet ej vilka psalmer vi ska ha och om någon kan sjunga ojojoj nu svimmar jag snart !!Lollick kan du inte göra ett långt honörs bord med flera korta bort från då kommer ju alla närmare er! Snacka om att jag går på helvarv. Och man måste tydligen ändra barnens namn också hos skattemyndigheterna det trode vi skedde automatiskt när vi båda har samma namn??Kram på er allla ojoj ska dschhhha nu ojoj vad gör ja hihih
Hej nu har jag varit i kyrkan .Viste inte vilken psalm vi ville ha ingen dom förslog hade vi hört.Vilken utgångs marsch vi ville ha viste vi inte häller! suck och prov gången var så läskig gubben höll på att skaka i hjäl sig.Hon frågade vilken av tre dörrar vi ville gå in genom inte vet jag ...huga för att knäböja på den dår kanten höll på att slåi hjälmig. Han ville hålla hand när vi gick in men vi håller aldrig hand det kändes konstigt så vi höll arm i stället som vi brukar.ojoj
jag prattade med min toast madam i går och hon sa att vi kanske kan göra något i helgen ! min m2b sa hoppas ej för mycket det blir nog innen ! Lite snäsi kanske .....
inge hippa här det blir nog inget...............
hejsan tjejer sitter här själv det är mörkt ute och jag känner mig så ledsen och ensammen vad ska man göra bara blä på tv:n .dep dep :(
Mmm men jag tycker ej om att vara själv barnen sover och gubben är med sina kompisar.
min sambo är anti han säger hela tiden du ska inte räkna med att det blir någon hippa då blir du bara besviken suck ps.min älskling kom hem presic efter jag skrev att jag var så ensammen här i gå han ville som vara hemma MED MIG! Var och hämtade våra ringar i dag ska eventuelt binda min bukett idag !kram på er alla!!
hejsan nej inte hippade nu heller min mamma menar att du kanske blivit hippad fast du ej vet det .Den enda ut gång jag haft på tre år var nu i sommras med min toastmadam vi gick ut och drack öl hon skulle hem 11 hon bjöd kan det ha varit en hippa? Vi hade jätte kul men det var så tidigt att gå hem han ej dansa .