Inlägg från: Troll1 |Visa alla inlägg
  • Troll1

Jag är med florist.

Vill du, eller ngn annan här hjälpa mig med namn på ljunglila rosor i olika toner och andra blommor (Inte ljung förstås ).
    Jag önskar även tips på bra sidor med rosor. Vad passar fint ihop med ovanstående och hjärta på tråd. Funderar på en ljus ros liknande Vendela. Jag älskar luktärtor, men det blir kanske svårt i slutet av september.

• Troll1

Jag lägger ut min fråga här igen:

Vill du, eller ngn annan här hjälpa mig med namn på ljunglila rosor i olika toner och andra blommor (Inte ljung förstås ).
    Jag önskar även tips på bra sidor med rosor. Vad passar fint ihop med ovanstående och hjärta på tråd. Funderar på en ljus ros liknande Vendela. Jag älskar luktärtor, men det blir kanske svårt i slutet av september? Svärmor2b har planterat det i sin trädgård.

• Troll1

Tack Milosmamma!
    Men min svärmor har ju luktärt i trädgården, de borde klara sig till d 27 sept? Köper gör jag nog inte.
    Är ljunglila rosor mkt dyrare än andra färger? Funderar eftersom man inte ser de så ofta.

• Troll1

Tack Milosmamma för all hjälp! Jag ska åka till florist med lite bilder i dagarna.

• Troll1

Är det så dyrt med lite hjärta-på-tråd? Oj, det vill jag också ha. Är inte helt förtjust i murgröna u brudbuketter just.

Svar på tråden Jag är med florist.