Inlägg från: FruLjungberg |Visa alla inlägg
  • FruLjungberg

Jag är med florist.

Hejsan, vårt bröllop ska gå i svart rött och silver.. möjligtvis med lite vitt. Är bägge två rockare så ville ha lite av det svarta för att vis alite personlighet. å vill ha en riktigt mörkröd sammets färg. klänningen skall nog vara vit antingen emd svart eller rött band. vad för slags blom arrangemang passar på borden och runt omkring? buketten blir nog bara en rund tätt boll tycker de är fina och vackers kontrast mot det vita att ha sammetsröda roser.

• FruLjungberg

Låter härligt det du beskrivet. vill intw att det svarta ska överta. absolut inte.. kandelaber tkr jag e jätte fint. gärna klädda i blommor.

• FruLjungberg

vad är finast på borden. höga eller låga dekorationer. ens tor som löäper sig över hela långbord eller flera små? gärna med ljus i.

• FruLjungberg

svartvitabruden: På internet hittade jag olika former kommer bara inte ihåg vad sidan hette men bara att söka åp google

• FruLjungberg

det är normala borf.långbord cirka 6 på var sida har jag för mig.

• FruLjungberg

Jo då känns bra. kan man boka konsultation med en florist där dom ritar upp en skiss på allt och visar vilka blommor eller, kostnadsfritt?

Svar på tråden Jag är med florist.