Inlägg från: F A M E |Visa alla inlägg
  • F A M E

Jag är med florist.

Hejsan vårat bröllop ska ha färgerna vinröd silvergrå svart och vit. Har sett olika buketter på nätet och funderar på om de möjligen finns mörk röda kalla blommor???

Frågan är ska man ta in någon annan färg i där då??? ex vit band runt med något silvergrå på. Skulle de vara snyggt. Och om de inte finns mörk röda kalla vad kan man ta istället för då??? Jag är inte så förtjust i rosor. Vill ha en enkel men stilfull bukett ej för plottrigt/masstig.

grymt tacksam för svar.

• F A M E

Har varit ner till våran interflora butik men där fick jag kalla handen om ideer. Samt att hon tyckte jag skulle veta att "om" jag bokar en konsultation så kostar de pengar. Samt att hon gärna innan vi bokar denna tid, få nästan skrifligt bekräftelese på att hon skulle göra buketten till bröllop.

Vi ska inte gifta oss förrän i slutet på juli nästa år.

• F A M E

Ahhhaaaa jag gillade den ideen i alla fall. Och kan känna lite som du där då. Jag åker hellre 1 mil extra för att få en bra service än hålla mig lokalt.

• F A M E
    MilosMamma skrev 2008-10-13 10:48:01 följande:
    F A M E skrev 2008-10-13 10:33:49 följande:Va e det för pucko till florist+ ursäkta, men så beter man sej verkligen inte!Men det finns mörk röda callor =), visst kan du ta med något band i buketten, hade du tänkt o ha en bukett man "lägger" på armen eller i hållare?Gå till en annan florist och diskutera, dom har möjlighet o visa dej irl vad som skulle avra snyggt o passande till din bukett i matrielle ting.Kolla i mitt galleri, där finns en mörkröd nästan svart calla i en bukett.
    Kikade inne hos dig i ditt bildgalleri på bukketten. Finns de callor som är lite ljusare i färgen tro???? inte klar röda men lite mörkare.

TACK för alla svar jag kan inte mer än hålla med er.
Svar på tråden Jag är med florist.