• grisen81

vad kostade eran brudbukett?

Jag hämtade min rundbundna bukett nyss. Lime gröna rosor med lite brudslöja i och gröna blad runt. sen pärlor nerstuckna i rosorna. jätte fin, stor. kostade bara 260 kr. Jag blev förvånad att det blev så billigt. vad kostade era? Var det billigt?

• Svar på tråden vad kostade eran brudbukett?
  • Brud28

Min som jag ska ha i helgen kostar 325 kr!
    Tycker de är billig
    HAr beställt min på blomsterlandet.

• patti87

min kostade 35 euro (350 kr)
    tycker att det är ett lagomt pris! skulle aldrig betala tusen lappar för en bukett. finns i galleriet...tycker att den passade bra till min klänning ;)

• AnnaochHenrik

Jag ska ha en bukett för ungefär 300. Hade tänkt mig en dyr, men en kompis fyllde år förra veckan, och jag bad floristen om en "rund, vit bukett" och den blev verkligen skitsnygg, den hade jag helt klart kunnat tänka mig att ha som brudbukett... Så då tänkte jag om, det är skönt om man kan spara någon liten krona!

• Aleta

Min var gratis, jag tog en sax och plockade i mammas rabatter.

• 10 års förlovning får räcka

Hoppsan, min kostar ca 1000 kronor, trodde det var normalt... Crmevita vendelarosor, texasgräs och pärlor på tråd virat runt. Dessutom brunt band virat runt skaften och massor med jobb nerlagt, så jag tycker det är värt det.

• 10 års förlovning får räcka

Cremevita ska det va!

• bröllopstokigaug

Svårt att säga vad just min bukett gick på för vi fick "paketpris", för 3000kr fick vi brudbuketten, 3 corsage och 2 tärnbuketter. Är nöjd med det priset, vad jag hört runt omkring i alla fall.

• valkyriana

Jag var hos floristen idag. Hon trode att den skulle gå på ca 1500 kronor. Så går det då man ska vara petig. Jag ville ha vendela rosor, blue moon rosor och coolwater rosor i en tät rundbunden bukett. Hade tänkt att ha orkideé också, men då viste hon inte vart det skulle stanna.
    Summa kardemumma Din bukett kostar INTE mycket. Ett riktigt bra pris

• NEoMA

2800kr! Men jag har tyvärr ingen aning om hur den ser ut eftersom det är min m2b som har hittat på detta hyss :-P

• valkyriana

kan du inte lägga in en bild i galleriet så vi får se den?

Svar på tråden vad kostade eran brudbukett?