• xxs

Maskerad-Bröllop!?

Min syster kom preciiis med ett ganska konstigt förslag.
    Varför inte ha bröllop med maskeradtema?!

Vi har ändå inte budgeten för ett drömbröllop, och som vi planerar nu är väldigt svårt. Det lär bli ett halvdant tråkigt bröllop pga pengabristen. Så jag tyckte det var en skitkul idé faktiskt. Så jäkla udda, så jäkla vi! :D

Vad tycker ni om idén? Någon annan som gjort så?

• Svar på tråden Maskerad-Bröllop!?
  • xxs

En negativ sak jag kan komma på är, tex föräldrarna, kan väl tycka att det känns oseriöst. Bröllop är ju så seriöst, och att göra det till en rolig maskerad... Jag vet inte. Men jag bryr mig inte, tycka vad dom tycka vill, kom utklädd till älg annars är du inte bjuden! ;o)

• xxs

Äntligen ett svar, som jag väntat! :D
    Ja visst låter det roligt. Inte krystat, bara skoj liksom.

• xxs

Nej, jag är vaken av ingen anledning. Druckit för mycket Redbull tror jag. Så ska jag upp om ett par timmar med lillkillen med. Usch på mig. Borde sova.

Ja visst låter det roligt... Och visst är klänningen fin. Vill beställa den, men det är från kina och tar för lång tid typ.

• xxs

Vi hade tänkt Augusti, men det kom massa saker ivägen... Satsar på början av Oktober nu. Som sagt, hade tänkt ett normalt bröllop först, med allt som ingår.. Men vi kommer inte ha råd med det, verkligen inte. Min blivandes kläder är redan fixade så det är ju bra... Men det är ungefär så långt vi kommit. Hehe.
    Så maskerad låter jävligt bra faktiskt. Både roligt och lättsamt. Och man behöver inte massa prål och prylar. Underbart.

• xxs

Ja jag är fortfarande vaken ;o)
    Ja jag vet inte om jag ska ha nåt tema. Funderade på 60-talstema med tillhörande musik, kanske? Skoj. Eller bara vadsomhelst... :)

• xxs

Ja precis, men eftersom vi inte har så många gäster (9st, och kanske ett par kompisars kompisar), så skulle det kännas kul om alla engagerade sig ;) Tror att 60talsmaskerad skulle vara nåt för föräldrarna ;)

Svar på tråden Maskerad-Bröllop!?