Norrlands tråden !!
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
hejsan alla norrlandsbrudar här hoppas jag att vi kan träffas och prata om bröllop och planer mm.
hejsan TS här jag gifter mig 30 augusti 2008 i råneå kyrka och vi har bröllopsmiddagen i jämtö gården mycket att stå i .
Nå här var det lungt nå ja jag har köppt sista delen av min bröllops sminknig ska lägga den själv jag vart så super nöjd med ögonskuggan så varcker färg.Hoppas vi blir fler här inne tråkigt att prata med sig själv .............
hejsan f1bride : Jag var på make up i veckan och då hade dom den kvar men jag tyckte det var dyrt för det var ju ingen underlag,mascara & puder och för mig fel färger !ca 800-900 tror jag .Daa jag har alltid älskat att sminka mig och mina vänner så dom framhäver sina fina drager .Alltid kul att göra fina människor vackrare.
hej ska någon av er in till luleå kalasset i dag lördag ?
Hejsan jag har varit där och tittat det var inte mycket att se . Inget vidare väder !Blött och kallt .Ska fara på nolian i morgon söndag och se på brolle ,husvagnar och allt annat.Hoppas det blir mulet .
hejsan jag brukar ha kajal men ska inte ha det på bröllopet för att det brukar rinna så . www.makeupstore.se/sesv/products/eyes/others/ido
hejsan jag var i går på nolia och såg på brolle han var så bäst.
Var frissyren tung o nej och jag ska ju ha både tiara och slöja plus löshår.GRATTIS VICKAN längtar efter bilder.
Hejsan någon har stulit min cykel under luleåkalas helgen !
Från våran gård . Blir så ledssen .....