Inlägg från: EhjärtarE |Visa alla inlägg
  • EhjärtarE

Norrlands tråden !!

Som jag förstår det hänger det mest redan gifta människor här och eftersom jag ska gifta mig i Luleå nästa sommar tänkte jag ta tillfället i akt och fråga lite frågor. Jag vill helt enkelt att ni berättar:
    Var ni gifte er
    Var ni tog bröllopskorten
    Var ni hade festen
    Var ni gjorde frisyr/smink
    Var ni köpte brudbuketten
    Var ni köpte klänning
    Var ni hyrde/köpte brudgumskläder
    Var ni köpte tårtan
    Var ni beställde catering om ni hade sådan

Och så vad ni tyckte om det såklart, för och nackdelar?

Ni behöver självklart inte svara på alla frågor, bara om ni har några tips om något ni tyckte var riktigt bra eller riktigt dåligt...
    Tack! Det skulle vara till stor hjälp!

• EhjärtarE

Vi funderar på rutviks bygdegård också, men vi får se...
    Jag vet att du bakar tårtor, de är JÄTTEFINA! Appropå det har jag en liten fråga; Gör du glutenfria tårtor? Har aldrig hört talas om det cateringföretaget, men då ska jag hålla mig borta från dem.

Jag kanske inte uttyckte mig så tydligt, men frågan var VAR ni tog bröllopskorten, för vi har en kompis som är jätteduktig fotograf, så fotograf behöver vi ingen, men jag behöver tips på fina platser där man kan ta kort...

• EhjärtarE

Tack för alla tips! De ska jag defintivt spara!

• EhjärtarE

Åååh, vad fint! Jag är lite sugen på Rutviks bygdegård, det är så fint, men jag tror att det kanske är lite väl stort. Just nu lutar det åt att det blir allting i min sambos hemförsamling istället, men vi får se...

• EhjärtarE

Alla tårtor var helt underbart vackra! Chokladbotten, hallonmousse och vitchokladmousse låter skitgott! Jag älskar vitchoklad!

Kassandra: Lycka till! (även om det nog är för sent nu) Det blir säket helt underbart! Och jag har nästan ett helt år kvar till mitt!

Svar på tråden Norrlands tråden !!