Inlägg från: kassandra |Visa alla inlägg
  • kassandra

Norrlands tråden !!

vicka81 vad fin du var ! Har du löshår ?23 dagar kvar för mig nervös är det någon som kan tipsa om dukningar?

• kassandra

Hejsan jag är från luleå ! har presic kommit hem med planet från min morbrors begravning urk!!

• kassandra

daa : nja jag mår ej så bra helt slut, ont i hela kroppen ,låg och trött. I morgon så ska jag till frissan och bleka håret och klippa mig .

• kassandra

jo du är så välkommen !Grattis!!

• kassandra

vicka81 har du tappat k :na ? hihi!! Jag var hos frisören i dag och slingade mig mycket fint blev det !Är mycket nöjd !

• kassandra

o nej jag är så nervös! vi ska till kyrkan i dag för genrep ojoj !!Några Tips inför mitt bröllop från er som redan giftsig vore intressant .Mina nerver!!

• kassandra

vet ni någon som kan fixa hår som är bra billig min frissör hinner ej göra min tärna ?

• kassandra

vad hade ni för utgångs musik snälla hjälp och finns det psalmer att lysna på någonstans? Kände ej igen psalmerna alls.

• kassandra

vet ej vilka psalmer jag ska ha !!

• kassandra

tack vickan81 dom där hade vi funderingar på förutom en härlig grönskas då vi ska ha ett solo oxå !vilken psalmär 84

• kassandra

hejsan hannapanna2008 såg er annons i tidningen så fina ni var !Som första psalm ska vi ha Till man och kvinna gjorde han,andra Guds kärlek är som stranden och solo blir en låt med sonja A mins ej vad den hete. Ingångs marsch F mendelssohn och utgångs sång blir annies song .Så nu tror jag att jag måste leta noter någon som har till salu ??

• kassandra

hejsan vi var runt och letade någon stans att fira bröllopsnatten vi var in på qualite hotel på ett dubbelrum med bubelbad men det kändes ej bra fläckar på fotöljerna dålig luft och litet bubel bad vi skulle nog ej rymmas i det båda två !Så for vi till nordkalotten mycket mycket mysigt men ganska dyrt !

• kassandra

hej alla jag har ingen att prata med är så prat sugen skulle igentligen vilja gå ut på grace och dansa men typiskt inga pengar och ingen att gå med.............

• kassandra

kul får ta det en annan dag !

• kassandra

någon som vet vart man kan hitta rosa diadem till lill dottern ?

• kassandra

hur känns det jo helt lugnt det ska bli så roligt vi far och handlar sista i morgon och på efter middagen ska vi duka !
    !!!HAR NÅGON EN CAPE / SJAL ATT SÄLJA ?!!!!
    ska sova i råneå i morgon hos min vännina sedan går vi till frissören och fixar allt jox !
    Tack alla för era lyckönskningar !!

• kassandra

hej hippades dagen innan bröllopet dom kidnappade mig från dukningen och jag fick slöj ögon bindel och krona sedan for vi på en bilfärd och hamnade hos min brud tärna hon hade gjort såp fint levande ljus grönsaks dip ,ostbrika med frukt, jordgubbar med schoklad och avslappnande massage bastu och seda sova . Vi hade så myssigt!På morgonen gjorde vi frukost tillsammans och gick till frissören där var vi så länge .......ojoj.Sedan så gick vi på konsum i råne vi skulle köppa mat snacka att många glodde hihihi.For hem till brud tärnan dom lagade mat jag gjorde mig färdig med allt vad det innebär !!Sedan lastade dom in big i bilen hihihi svärt att komma in med så stor klänning slöja tiara ojoj .Underbart !!Vi hade en härlig bröllopsdag sedan i vväg till jämtö gården och slutligen till sviten på nord kalloten den rekomenderar jag värkligen !Tänk vad man har underbara vänner dom ställde värkligen upp till mer än hundra procent!!FRUN!!Kram på er alla och tack för er hjälp och stöd genom detta!!

• kassandra

Nu ska jag sälja min brudklänning om någon är intresserad stl 42-44 den är sagolik se köp och säl här på bt.
    Ha det bra på er

Svar på tråden Norrlands tråden !!