• Nattson

Ännu en tur med barnkarusellen

Vickan, stort grattis!!

Victory, Grattis till lill killen!

Junilejon, jo tack det går bättre nu. Alicia är 3v gammal och vi börjar få lite rutin på det hela! Men det är en kämpig tid, den första tiden!

Tinga, ge inte upp. Det blir lättare med tiden! Även om du har två så blir de äldre med varje dag som går! Det går frammåt även om man inte känner det! Kram

Idag ska vi till BVC igen, sen hoppas jag att det blir lite längre mellan besöken. Men det är bra att de har koll!

Cicci, kramar till dig!

• Nattson

God morgon!

Jag hinner inte läsa ikapp men tänkte lämna ett litet inlägg

Jag har äntligen börjat komma ur deppigheten, två av mina kompisar tog tag i det hela och fixade piller till mig från en homeopat läkare. De gjorde verkligen susen! Det kändes som om de var mitt sista hopp och jag är väldigt tacksam över att mina kompisar såg hur det låg till.

Alicia har svårt att göra nr två... Har ni några tips på vad man kan göra? Finns det något jag kan äta för att det ska bli bättre? Hon är inte hård i magen bara det att hon kämpar för att få ut det. På BVC säger de att det kanvara så här de första två månaderna och att vi ska prova med magdroppar från Semper. Hon är 7,5 veckor nu och jag ver inte om jag tycker att dropparna gör så stor skillnad.

Nu ska jag försöka läsa lite till i tråden och kanske hinna komentera lite också

• Nattson

Am, tack jag ska gå in och läsa lite där!

• Nattson

Izzie, vad "skönt" att höra att det är fler som det dröjer för innan man verkligen njuter av att vara hemma med de små. det var verkligen tungt där ett tag.

AM, nu när du säger att du och din man är giraffer Alicia är 59,5cm lång och väger 5215g. Lång för sin ålder säger BVC tanten. Men jag är 173,5cm och Nicke är 185cm, inte så jätte långa tycker jag men det tyckte BVC tanten.

Muggles, roligt att Moa börjat gå själv lite

Jag hinner inte in här för att skriva eller läsa så mycket, A är riktigt mammig och vill helst vara på mig hela tiden. Kanske hänger det ihop med utvecklings peerioden som kommer vid 7-8v. Men jag tänker på er alla ofta! Ta hand om er!!

Kram

• Nattson

Mugglan, ang bärsele. Vi har babybjörn och den funkar bra, men ska jag bära länge så får jag ont i axlarna. Den som AM tipsade om Ergobaby, är mycket skönare för där bär man mer med höfterna.
    Jag har skadat mina axlar och får som sagt ont av baby björn om jag går med den för länge. Men vi ska köpa en Ergobaby när A blit lite äldre.

Svar på tråden Ännu en tur med barnkarusellen