Ännu en tur med barnkarusellen
Hejsan tjejer
Här är super semestraren fruLlan inne en snabbis. Vi har haft 5 veckors semester och har tre kvar såååååå skönt. Eller maken har semester så klart... jag har ju semester jämt sen 11 månader tillbaka
Har ägnat bra många timmar nu emd att läsa ikapp men har ändå inte hunnit tillbaka till där jag lämnade er men hinner inte läsa ikapp mer just nu
men oj vad det har hänt grejer
Först och främst. Urs vad det skär i hjärtat att läsa att både nenne och lappis fått besök av tanten så ska det ju INTE vara!!!!! Fyyyy vad ledsen jag blir för er skull.
KRAMAR
Cicci: gumman hoppas du känenr dig bättre och haer börjat landa. Ska försöka ringa igen i em. KRAM
två små bebisar har sett dagens ljus!!! GRATTIS. En liten flicka med jobbig förlossning och en liten kille med en bättre. Grattis till de nya bebsiarna och familjerna. KRAMAR!!!!
Vickan! Grattis till plusset!!! Jag måste faktiskt säga att jag tror att det var bra att du bara "blev" gravid för du är ju ganska så velig så det hade nog dröjt ett decennium om du skulle ha kommit fram till beslutet i din takt
Tinga: fyyyy vad jag blir ledsen över att ni har det så jobbigt
urs grät nästan när jag läste hur slitna ni verkar vara. Säger som andra TA HJÄLP från släkt och vänner NU!!!!!
Såååå många och mycket vill jag kommerntera men hinner inte har ett tåg att passa. Men annars så har vi faktiskt börjat försöka få till ett syskon
ser så enormt fram emot en graviditet,en förlossning och en ny bebis.
Borren mår kanon, kryper runt som en galning och är fortfarande super glad och god bebis. Älskar att bada och var helt tokig när han fick krypa runt på långgrund strand på västkusten. Så härligt att se. Han stoppade inte ens när vågorna slog över huvudet på honom.
Men så...
kort rapport
jag längtar efetr er alla och ska försöka komma in nån dag och skriva mer.
sweetan förresten. Börja jobba efter 3månader
shit det skulle jag ALDRIG ha klarat!!! fast man klarar ju det man måste.
Kramar till dig iallafall där i äpplet.
pussssssssss
fruÖLlan